Επέκταση και επένδυση άνω των €60 εκατ. στο Amanzoe από τη Grivalia Hospitality

Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει την κατασκευή πολυτελών κατοικιών, την ανανέωση του beach club και την προσθήκη νέων pavilions

Το Amanzoe, ένα από τα πλέον εμβληματικά resorts της Μεσογείου, προχωρά σε σημαντική φάση αναβάθμισης και επέκτασης, με επενδύσεις άνω των 60 εκατ. ευρώ από τη Grivalia Hospitality. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν μετά το τέλος της φετινής τουριστικής περιόδου, με στόχο την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης έως τον Μάιο του 2028.

Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει την κατασκευή πολυτελών κατοικιών, την ανανέωση του beach club και την προσθήκη νέων pavilions. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αναβάθμιση των υποδομών και στην ενίσχυση της εμπειρίας ιδιωτικότητας και υψηλής αισθητικής που προσφέρει το συγκρότημα.

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης, θα κατασκευαστούν πέντε βίλες τριών υπνοδωματίων, επιφάνειας από 600 έως 800 τ.μ., με τιμή εκκίνησης τα 20.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο και συνολικό προϋπολογισμό άνω των 30 εκατ. ευρώ.

Οι νέες κατοικίες έρχονται να προστεθούν στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο επώνυμων βιλών του Amanzoe, οι οποίες προσελκύουν διεθνείς επενδυτές υψηλού εισοδήματος. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προέρχονται από το εξωτερικό, ενώ η ιδιοχρησία περιορίζεται συνήθως σε διάστημα ενός έως ενάμιση μήνα τον χρόνο. Η καθαρή απόδοση για τους ιδιοκτήτες εκτιμάται μεταξύ 2% και 4%, με υψηλότερα ποσοστά απόδοσης για τη διαχείριση του ξενοδοχείου.

Η δεύτερη φάση της επέκτασης προβλέπει την ανάπτυξη έξι pavillions και δύο επιπλέον βιλών, συνολικού ύψους επίσης άνω των 30 εκατ. ευρώ. Η φάση αυτή μπορεί να υλοποιηθεί παράλληλα με την πρώτη. Η τρίτη φάση θα φέρει την ανάπτυξη 17 επιπλέον βιλών, όλες επώνυμες, διαμορφώνοντας μια νέα γενιά branded κατοικιών στον ελληνικό τουρισμό υπερπολυτελείας.

Το Amanzoe διαθέτει σήμερα 38 pavillions, 13 βίλες και δύο ακόμη υπό κατασκευή, οι οποίες θα παραδοθούν έως το 2027. Το θέρετρο φιλοξενεί έως 170 επισκέπτες σε πλήρη πληρότητα και απασχολεί 400 εργαζόμενους την υψηλή σεζόν — εκ των οποίων το 50% προέρχεται από την ευρύτερη περιοχή της Αργολίδας — και 300 καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Η αξία του resort έχει υπερτριπλασιαστεί από το 2018, όταν η Grivalia Hospitality το απέκτησε έναντι 80 εκατ. ευρώ, φτάνοντας σήμερα τα 300 εκατομμύρια ευρώ. Το Amanzoe παραμένει σταθερά κερδοφόρο, ακόμη και κατά την περίοδο της πανδημίας, και θεωρείται ένα από τα πέντε κορυφαία Aman στον κόσμο. Οι τιμές διαμονής αποτυπώνουν το απόλυτα exclusive προφίλ του θερέτρου, καθώς κυμαίνονται από 4.000 ευρώ ανά διανυκτέρευση στα pavillions, και έως 20.000 ευρώ στις βίλες, κατά τις περιόδους αιχμής.

Στο νέο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας εντάσσεται και η στρατηγική επένδυση ύψους 224 εκατ. ευρώ στη Μεγαλόνησο του νησιωτικού συμπλέγματος των Πεταλιών Ευβοίας, η οποία εγκρίθηκε πρόσφατα από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων. Τις επόμενες ημέρες ολοκληρώνεται η δημόσια διαβούλευση για το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ), σηματοδοτώντας την έναρξη της αδειοδοτικής ωρίμανσης, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Πρόκειται για ένα σύνθετο έργο τουριστικής ανάπτυξης χαμηλής πυκνότητας, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 250 εκατ. ευρώ, σε έκταση 550 στρεμμάτων, που φέρει την υπογραφή του διεθνούς brand Six Senses. Το project θα περιλαμβάνει 75 ξενοδοχειακά «κλειδιά» και 20 επώνυμες κατοικίες.

Στο εμβληματικό resort One&Only Aesthesis στη Γλυφάδα, που έχει αναπτυχθεί στον ιστορικό χώρο των πρώην «Αστεριών», η εταιρεία διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή 14 branded βίλες, οι οποίες ακόμη δεν έχουν πωληθεί στο σύνολό τους. Ενδεικτικά, για μια βίλα 150 τ.μ. με δύο υπνοδωμάτια, εξωτερικούς χώρους άνω των 450 τ.μ., ιδιωτική πισίνα, τζακούζι και άλλες παροχές, οι ζητούμενες τιμές φτάνουν να κινούνται σε επίπεδα άνω των 50.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο.

Η Grivalia Hospitality, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του κ. Γιώργου Χρυσικού, που επέστρεψε στο «τιμόνι» της εταιρείας μετά την αποχώρηση της κ. Ναταλίας Στράφτη από τη θέση της CEO, έχει ήδη ολοκληρώσει έναν πρώτο κύκλο επενδύσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Πλέον, περνά σε μια νέα φάση επέκτασης, με έργα που αναμένεται να προσθέσουν σημαντική αξία στο χαρτοφυλάκιό της εντός της επόμενης πενταετίας.

Συνολικά, η Grivalia διαχειρίζεται σήμερα χαρτοφυλάκιο συνολικής αξίας 3,5 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 1,3 δισ. ευρώ αφορά αποκλειστικά στον τουριστικό της βραχίονα, Grivalia Hospitality. Με αιχμή την ανάπτυξη luxury resorts, κατοικιών υψηλών προδιαγραφών και branded hospitality concepts, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που εξελίσσεται ταχύτατα.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ