Το RISE with SAP επέλεξε η Τράπεζα Εμπορίου και Ανάπτυξης Ευξείνου Πόντου (Παρευξείνια Τράπεζα) ως οδηγό του επιχειρησιακού μετασχηματισμού της, καθώς η μακρά συνεργασία των δυο μερών χαρακτηρίζεται από υψηλό επίπεδο αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Αξιοποιώντας ήδη το ERP της SAP στην καθημερινή λειτουργία της, η εν λόγω τράπεζα αποφάσισε να εμπιστευτεί την SAP και για τον – απαραίτητο στον επιχειρησιακό μετασχηματισμό – εκσυγχρονισμό των υποδομών της, αναφέρει ανακοίνωση.
Θέτοντας την ασφάλεια και την ευελιξία ως βασικές προτεραιότητες για την διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος στον χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, η Παρευξείνια Τράπεζα αναζητούσε τον ορθότερο και απλούστερο τρόπο για τον μετασχηματισμό της λειτουργίας της, ώστε να συμβαδίζει με την ψηφιακή εποχή. Το πρώτο βήμα σ’ αυτό το «ταξίδι» ήταν να μπουν τα θεμέλια ενός νέου και καινοτόμου τοπίου στον χώρο του ΙΤ, κάτι που έγινε με την επιλογή του RISE with SAP. Η μετάβαση από το σημερινό ERP της στο SAP S/4HANA Cloud θα προσδώσει στον γνωστό τραπεζικό οργανισμό την ευελιξία και την δυνατότητα άμεσης αντίδρασης που απαιτούν οι συνεχείς αλλαγές της αγοράς.
Η Παρευξείνια Τράπεζα βρήκε στη SAP έναν εταίρο ικανό να καλύψει τις επιχειρηματικές και τεχνολογικές ανάγκες της σε βάθος χρόνου. Η επιλογή του RISE with SAP της επιτρέπει να «πορευθεί» με μία και μόνη εταιρεία που θα αναλάβει την εκπλήρωση των μεταξύ τους SLAs, την παρακολούθηση των λειτουργιών και την διαχείριση όσων θεμάτων ανακύψουν, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Το «ταξίδι» του επιχειρησιακού μετασχηματισμού που η Παρευξείνια Τράπεζα μόλις ξεκίνησε μαζί με την SAP θα πάει ακόμα μακρύτερα από την δημιουργία του ψηφιακού «πυρήνα» της, καθώς πρόκειται να καλυφθούν άλλες δύο, ιδιαίτερα σημαντικές περιοχές: η «έξυπνη» διαχείριση δαπανών και η διαχείριση εμπειριών. Η τράπεζα έχει ήδη επιλέξει το SAP Concur για να αυτοματοποιήσει, συνδέσει και απλοποιήσει τις διαδικασίες της όσον αφορά σε δαπάνες, ταξίδια και λογιστικές εργασίες αλλά και το SAP SuccessFactors που δίνει λιγότερη βαρύτητα στην υποστήριξη των καθαρά διεκπεραιωτικών διαδικασιών σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό, και περισσότερη στην βελτίωση της εργασιακής εμπειρίας των εργαζομένων.