Ένωση Cosmote – Telekom: Τι φέρνει η νέα στρατηγική κίνηση του ΟΤΕ

Η απόφαση για την ένωση των brands είχε ήδη προαναγγελθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ, Κώστα Νεμπή, ήδη από τον Νοέμβριο του περασμένου έτους.

Ένα σημαντικό βήμα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών αποτελεί η απόφαση της ένωσης των brands Cosmote και Telekom, με τη δημιουργία της νέας εμπορικής ονομασίας Cosmote Telekom. Η στρατηγική αυτή κίνηση, που επισημοποιήθηκε χθες, στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της εταιρίας τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά.

Το στρατηγικό πλάνο πίσω από την ένωση

Η απόφαση για την ένωση των brands είχε ήδη προαναγγελθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΤΕ, Κώστα Νεμπή, ήδη από τον Νοέμβριο του περασμένου έτους. Στο πλαίσιο της τότε ενημέρωσης προς εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, είχε γίνει σαφές ότι η ενδυνάμωση της ταυτότητας Telekom αποτελούσε στρατηγική προτεραιότητα του ομίλου μέχρι το τέλος του 2023.

Τον Μάρτιο, στην ετήσια συνάντηση διοίκησης με τη συμμετοχή άνω των χιλίων στελεχών του ΟΤΕ από όλη τη χώρα, ο κ. Νεμπής επανέλαβε τον στόχο αυτό, τονίζοντας ότι η Telekom έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει τη θέση της Cosmote, ανοίγοντας δρόμους για διεθνείς συνεργασίες.

Δείτε ακόμη: COSMOTE και TELEKOM ενώνουν δυνάμεις με στόχο τη διεθνή αγορά

Παγκόσμια εμβέλεια και καινοτομία

Με τη δημιουργία του νέου brand, Cosmote Telekom, η εταιρεία επιδιώκει να αξιοποιήσει το ισχυρό διεθνές δίκτυο και την τεχνογνωσία της Telekom, ενός τηλεπικοινωνιακού κολοσσού με παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες και με περισσότερους από 260 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.

Η χρήση του εταιρικού χρώματος της Telekom, του Magenta, είναι μέρος αυτής της στρατηγικής. Το συγκεκριμένο χρώμα αποτελεί διεθνές σήμα κατατεθέν της εταιρείας, και η αξιοποίησή του αναμένεται να ενισχύσει τη διεθνή αναγνωρισιμότητα της Cosmote Telekom.

Το νέο εμπορικό σήμα και το όραμα της εταιρείας

Η Cosmote Telekom συνοδεύεται από το νέο σύνθημα «Συνδέουμε τον κόσμο σου», το οποίο είναι προσαρμοσμένο στην ελληνική αγορά, αλλά ταυτόχρονα ευθυγραμμίζεται πλήρως με το παγκόσμιο motto της Telekom «Connecting your world».

Σύμφωνα με τον κ. Νεμπή, αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί τη μετάβαση της Cosmote Telekom από έναν εθνικό τηλεπικοινωνιακό πάροχο, σε έναν από τους σημαντικότερους ψηφιακούς παρόχους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ο νέος στόχος του ομίλου είναι να προσφέρει προηγμένες τεχνολογικές λύσεις που όχι απλώς να ανταποκρίνονται, αλλά να ξεπερνούν τις σύγχρονες απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του ΟΤΕ

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην ιστορική πορεία του ΟΤΕ, που ξεκίνησε το 1949. Η Cosmote, που ιδρύθηκε το 1998, είχε ήδη ενώσει τα προϊόντα σταθερής και κινητής τηλεφωνίας υπό μια ενιαία ταυτότητα το 2015. Πλέον, με την προσθήκη του παγκόσμια αναγνωρισμένου συμβόλου της Telekom, η Cosmote Telekom εισέρχεται σε μια νέα εποχή ευκαιριών και ανάπτυξης.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ