Η ελληνική εταιρία τυροκομικών προϊόντων ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ διατήρησε την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά και το 2024, παρουσιάζοντας αύξηση στο μερίδιο αγοράς σε αξία, το οποίο ανήλθε στο 13,7%, σύμφωνα με στοιχεία της Circana για την περασμένη χρονιά. Τα διαθέσιμα δεδομένα για το πρώτο τρίμηνο του 2025 δείχνουν ότι η εταιρία συνεχίζει να ενισχύει τη θέση της, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή παρουσία της στην ελληνική αγορά τυριών.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Η ΟΠΤΙΜΑ δραστηριοποιείται σε όλες τις κύριες κατηγορίες τυροκομικών προϊόντων, διαθέτοντας συνολικά εννέα εμπορικές μάρκες. Η παρουσία της σε πολλαπλά τμήματα της αγοράς, σε συνδυασμό με την έμφαση που δίνει σε καινοτόμες λύσεις, την ποιότητα και την ασφάλεια, έχουν συμβάλει καθοριστικά στη διατήρηση της ανταγωνιστικότητάς της.
Οι τεχνολογικές υποδομές και η συστηματική προσήλωση στη βελτίωση των προϊόντων αποτελούν βασικά στοιχεία της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρίας. Η αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής και η διαρκής παρακολούθηση των αναγκών των καταναλωτών, ενισχύουν τη θέση της στην αγορά.
ΜΑΡΚΕΣ
Ορισμένες από τις μάρκες του χαρτοφυλακίου της ΟΠΤΙΜΑ καταλαμβάνουν την πρώτη θέση σε επιμέρους κατηγορίες προϊόντων. Η ΗΠΕΙΡΟΣ αποτελεί τη δημοφιλέστερη μάρκα τυριού στην Ελλάδα σε επίπεδο πωλήσεων. Παράλληλα, το Ταλαγάνι Αποστόλου ξεχωρίζει στα τυριά σχάρας, το Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές ηγείται στα παραδοσιακά αλειφόμενα τυριά, ενώ το Λεβέτι κυριαρχεί στην κατηγορία των κασεριών και το Kerrygold στην αγορά του Regato.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η παραγωγή των προϊόντων πραγματοποιείται σε τρεις υπερσύγχρονες μονάδες στην Άρτα, την Ελασσόνα και τον Δομοκό. Η εταιρία παράγει, μεταξύ άλλων, τη φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ, η οποία έχει λάβει πολλαπλές διακρίσεις, ενώ εξάγει προϊόντα της σε όλες τις ηπείρους, διατηρώντας τον παραδοσιακό χαρακτήρα και τη γευστική ταυτότητα της ελληνικής τυροκομίας.
Πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ