Το Deal που θα κάνει…κλικ στο e-επιχειρείν

Σε μια κίνηση που κάνει «κλικ» είναι έτοιμοι να προχωρήσουν ο Γιάννης Χήτος, ο CEO της Carrefour – Μαρινόπουλο Βασίλης Στασινούλιας και με «συνοδοιπόρο» σ τον ΕΛΟΜΑΣ (Ελληνικό Όμιλο Αγορών Σούπερ Μάρκετ), χτίζουν το δικό τους ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο Καλοκαίρι.

 

Γεωμετρική πρόοδος

Η κίνηση αυτή, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, συνδέεται με την αύξηση που καταγράφεται στην αγορά του online grocery στην Ελλάδα η οποία «τρέχει» με διψήφιο ποσοστό. Ο τζίρος της συγκεκριμένης αγοράς άγγιξε πέρυσι τα 20 εκατ. ευρώ, από 11 εκατ. ευρώ που ήταν το 2014, ενώ εκτιμάται ότι εφέτος θα πλησιάσει τα 40 εκατ. ευρώ.

 

Σύμφωνα δε με εκτίμηση της Convert Group e-Business Consulting, συμβουλευτικής εταιρείας που ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, το 2020 η αξία των πωλήσεων ειδών σούπερ μάρκετ μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων θα πιάσει τα 383 εκατ. ευρώ. Αν οι προβλέψεις επιβεβαιωθούν, τότε οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ θα αποτελούν το 3,6% του συνόλου του κλάδου και το 2,9% επί των συνολικών ηλεκτρονικών πωλήσεων.

 

Αυτή την στιγμή στο e-επιχειρείν

 

Σήμερα παρουσία σε αυτή την e-αγορά έχουν, η ΑΒ με το ΑΒ CLICK2SHOP, η Care Market, το Welovesupermarket και το E-fresh που βρίσκεται στον διαδικτυακό αέρα εδώ και λίγο διάστημα. Ειδικότερα και σε ότι αφορά το e-fresh.gr, το οποίο «σερβίρει» την περιοχή της Αττικής, διαθέτει μέσω της πλατφόρμας του περισσότερους από 10.000 κωδικούς προϊόντων όπως φρέσκα τρόφιμα, αλλά και είδη κάβας, καθαριστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, βρεφικά είδη, είδη pet shop και είδη σπιτιού.

 

Το ελάχιστο όριο που απαιτείται για την εξυπηρέτηση μιας παραγγελίας είναι τα 25 ευρώ, ενώ το κόστος αποστολής από 25 ευρώ και έως 55 ευρώ είναι 3 ευρώ και χωρίς καμία επιβάρυνση από 55,01 ευρώ και πάνω.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ