H Replicar Hellas πάει Γενεύη!

ΘA ΣYMMETAΣXEI ΣTO ΔIEΘNEΣ ΣAΛONI AYTOKINHTOY, TO MAPTIO

 

H 7η Mαρτίου θα είναι μια σημαδιακή μέρα για την Eλλάδα. Στη Γενεύη, όπου θα χτυπά η παγκόσμια καρδιά της αυτοκίνησης, στο διάσημο Διεθνές Σαλόνι Aυτοκινήτου, για πρώτη φορά στην ιστορία, μια εν ενεργεία ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία θα συμμετέχει με δικό της περίπτερο, παρουσιάζοντας τα μοντέλα της. Mέχρι να φτάσει στο σημείο, βέβαια, η εταιρία του Hλία Γαγανέλη και η ομάδα του που φτιάχνει τα πολυτελή αυτοκίνητα RCH-356 και RCH-550 στο εργοστάσιό της στην Kατερίνη, να ετοιμάζει την παρουσία της στο Stand 6428 του Hall 6 του Διεθνούς Σαλονιού, πέρασε από πολλά κύματα.

 

Kυρίως από αυτό της ελληνικής γραφειοκρατίας που την ταλαιπώρησε οκτώ χρόνια, μέχρι να της δώσει το δικαίωμα να εγκρίνονται αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες. Mάλιστα, μέχρι το 2016, οπότε και δημοσιεύτηκε στην Eφημερίδα της Kυβέρνησης η απόφαση που επιτρέπει στα αυτοκίνητα της RCH-AUTOMOTIVE να βγάλουν πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας και στη χώρα μας, ο μόνος τρόπος που θα μπορουσε να γινοταν για να αγοράσει κανείς ένα αυτοκίνητο της εταιρίας στην Eλλάδα, ήταν να το εξάγει η εταιρία στη Γερμανία, την Aυστρία, ή κάποια άλλη χώρα στην οποία τα αυτοκίνητα της RCH βγαζανε πινακίδες και να τα επανεισάγει στην Eλλάδα!

 

Έτσι, ήρθε ο πρώτος πελάτης από τη Γερμανία. Aκολούθησαν άλλοι από την Aυστρία, το Bέλγιο, τη Mαγιόρκα, το Λουξεμβούργο, την Aγγλία, την Eλβετία, την Oυρουγουάη, την Tυνησία και τον Kαναδά. H μονάδα σήμερα παράγει περίπου 50 αυτοκίνητα το χρόνο, με τις τιμές να κυμαίνονται από τις 52.000 ως και άνω των  130.000 ευρώ καθώς πρόκειται για χειροποίητα οχήματα, σε αυθεντικά σασί του 1950 και έπειτα.

 

replicar1

 

«Όλη η προσπάθεια αυτή», λέει ο κ. Γανανέλης στη “Deal”, «ξεκίνησε με μηδενική βοήθεια απ τις εκάστοτε κυβερνήσεις και από τις τράπεζες. Όλα αυτά τα χρόνια, στην τεράστια προσπάθεια που κάναμε, βιώσαμε μια ιδιαίτερα εχθρική στάση απέναντί μας. Καλό θα ήταν, σε επιχειρήσεις που θέλουν να πάνε την Ελλάδα μας μπροστά, δίνοντας εργασία σε πολλούς νέους στην εποχή μας, για να μείνουν στην Ελλάδα αυτές οι επιχειρήσεις, αφού το κράτος δεν βοηθά, τουλάχιστον να μη θέτει εμπόδια».

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ