Deal News OnlineDeal News OnlineDeal News Online
  • Αρχική
  • Οικονομία
    ΟικονομίαΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    Πως επηρεάζει η βραχυχρόνια μίσθωση την αγορά κατοικίας
    9 ώρες πριν
    Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 2-6 Οκτωβρίου
    10 ώρες πριν
    Πετρέλαιο θέρμανσης: Τι αλλάζει στο επίδομα – Εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια
    12 ώρες πριν
    Επιδότηση ρεύματος Οκτωβρίου 2023: Τι ισχύει για τα νοικοκυριά
    13 ώρες πριν
    Market Pass: Σταδιακή καταβολή του βοηθήματος
    14 ώρες πριν
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders
  • Ναυτιλία
  • Κόσμος
Reading: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες
Share
Notification ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aa
Deal News OnlineDeal News Online
Aa
  • Οικονομία
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ειδήσεις – Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Ναυτιλία
  • Αυτοκίνητο
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Media
  • Big Deal
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Υγεία & Διατροφή
  • Οικονομία
  • Αγορές
  • Επιχειρήσεις
  • Ειδήσεις – Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Secret Money
  • Τράπεζες
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Ναυτιλία
  • Αυτοκίνητο
  • Κόσμος
  • Αθλητικά
  • Media
  • Big Deal
  • Περιβάλλον
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Υγεία & Διατροφή
  • Επικοινωνία
Have an existing account? Sign In
Follow US
  • Advertise
© 2023 DEAL News Network. Dealnews Design Company. All Rights Reserved.
Deal News Online > Blog > Πολιτική > Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες
Πολιτική

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες

Λία Κανετίδου
Last updated: 2011/01/28 at 5:59 ΠΜ
Λία Κανετίδου 13 έτη πριν
Share
SHARE

Με κάποιες μικρές τροποποιήσεις σε επιμέρους άρθρα, προϊόν του δημόσιου διαλόγου με όλους τους φορείς, κατατέθηκε χθες το απόγευμα στη βουλή το σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των Αστικών Συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής».

 

Οι τροποποιήσεις, όπως έγινε γνωστό είναι οι εξής:

- Advertisement -

 

– Στο άρ.12, παρ.1 αφαιρέθηκε ο όρος περί «κατάργησης» Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και πλέον μιλούμε για «αντικατάσταση» των Συλλογικών Συμβάσεων στο πλαίσιο των νέων Οργανισμών

 

– Στο άρ. 3, διευκρινίστηκε ότι η διαγραφή χρεών αφορά και στα χρέη του ΟΑΣΑ

 

- Advertisement -

– Στο άρ. 9, παρ.4 διευκρινίζεται ότι μετά τους αιτούντες μετάταξη, θα ακολουθήσουν κατά προτεραιότητα οι ήδη αποσπασμένοι εκτός Ομίλου ΟΑΣΑ

 

– Στο άρ.9, παρ.4 επίσης, εξαιρέθηκαν από την υποχρεωτική μετάταξη οι θεμελιώνοντες συνταξιοδοτικό δικαίωμα εντός του έτους, οι οποίοι έχουν δηλώσει την πρόθεσή τους να κάνουν χρήση του δικαιώματός τους αυτού

 

– Στο άρ. 5, παρ.1 αφαιρέθηκε η πρόβλεψη για σύμπραξη του ΟΑΣΑ με Νομικά Πρόσωπα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

 

– Στο άρ. 11, παρ.4 έγινε δεκτό, να μην ισχύουν τα αρχικά οργανογράμματα υποχρεωτικά για τρία χρόνια.

 

Το υπουργείο έκανε επίσης δεκτή την πρόταση για μελέτη εντός ενός χρόνου, του μοντέλου λειτουργίας μιας εταιρείας, ενώ θετικά αντιμετωπίζονται και μια σειρά άλλων θεμάτων, που μπορεί να ενσωματωθούν κατά την επεξεργασία του νομοσχεδίου στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

 

Στην εισηγητική έκθεση του νομοσχεδίου τονίζεται ότι στόχος του εν λόγω νομοθετήματος είναι:

 

– Η εξυγίανση και βελτίωση των οικονομικών

 

– Η οργάνωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών

 

– Ο εξορθολογισμός της κρατικής επιδότησης

 

– Η συνεχής παρακολούθηση και ο έλεγχος αποτελέσματος

 

– Η ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν το προσωπικό και

 

– Η διασφάλιση της βιωσιμότητας των δημοσίων συγκοινωνιών.

 

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο από τις πέντε εταιρίες που λειτουργούν σήμερα κάτω από την ομπρέλα του ΟΑΣΑ δημιουργούνται δύο νέοι φορείς, ένας για τις Οδικές συγκοινωνίες, Τρόλεϊ και λεωφορεία και ένας για τα Μέσα σταθερής τροχιάς, Τραμ, Μετρό, ΗΣΑΠ. Συγκεκριμένα, η ΕΘΕΛ θα απορροφήσει τον ΗΛΠΑΠ και το Μετρό θα απορροφήσει τον ΗΣΑΠ και το Τραμ.

 

Ο ΟΑΣΑ, ως Μητροπολιτικός φορέας θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, προγραμματισμό, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου.

 

Επίσης το νομοσχέδιο μεταξύ άλλων προβλέπει:

 

– Τη σύσταση ειδικής Μονάδας η οποία ανά τρίμηνο θα παρακολουθεί τα οικονομικά στοιχεία των εταιριών και σε περίπτωση που διαπιστωθεί απόκλιση πάνω από 10%, τότε θα λαμβάνονται επιπρόσθετα μέτρα.

 

– Η κρατική επιδότηση δεν θα μπορεί να ξεπεράσει το 40% του λειτουργικού κόστους του ομίλου.

 

– Μετάταξη περίπου 1500 υπαλλήλων, από τους 11.850 εργαζόμενους που απασχολούνται σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες.

 

– Αύξηση της τιμής των εισιτηρίων.

 

– Μέτρα για την εισιτηριοδιαφυγή.

 

– Διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών.

Δείτε Επίσης

Νίκος Ανδρουλάκης: «Η Νέα Δημοκρατία βλάπτει τους θεσμούς, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του κράτους»

Σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον Μητσοτάκη για τους πληγέντες της Θεσσαλίας -Συζητήθηκε η επίσπευση των αποζημιώσεων

Κασσελάκης κατά Μπέου: Ο Μητσοτάκης να άρει τη στήριξή του – Να μην διεκδικήσει ξανά τη δημαρχία του Βόλου

Κασσελάκης: Τι λένε οι ειδικοί για τη γλώσσα του σώματος στη πρώτη συνέντευξή του

Κόντρα κυβέρνησης – Κασσελάκη για τους “χειροκροτητές” βουλευτές της πλειοψηφίας

TAGGED: αστικές συγκοινωνίες, νομοσχέδιο, ΟΑΣΑ
Λία Κανετίδου 28 Ιανουαρίου 2011 28 Ιανουαρίου 2011
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Share
Επόμενο Άρθρο Ισοτιμίες νομισμάτων – ευρώ
Προηγούμενο Άρθρο “Αναδιάρθρωση του υφιστάμενου χρέους είναι εκτός συζητήσεως”
Weather
32°C
Athens
few clouds
34° _ 29°
44%
6 km/h
Prodea

Ροή Ειδήσεων

Νίκος Ανδρουλάκης: «Η Νέα Δημοκρατία βλάπτει τους θεσμούς, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του κράτους»
Πολιτική
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Νέα Υόρκη μετά τις πλημμύρες
Κόσμος
Σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον Μητσοτάκη για τους πληγέντες της Θεσσαλίας -Συζητήθηκε η επίσπευση των αποζημιώσεων
Πολιτική
Μεσολόγγι: Συνελήφθη ο ιδιοκτήτης του κρεοπωλείου όπου βρήκε φρικτό θάνατο η 50χρονη
Ειδήσεις - Ελλάδα
Ο πρόεδρος Ζελένσκι καλεί τις αμυντικές βιομηχανίες να παράγουν όπλα στη χώρα
Κόσμος
Κασσελάκης κατά Μπέου: Ο Μητσοτάκης να άρει τη στήριξή του – Να μην διεκδικήσει ξανά τη δημαρχία του Βόλου
Πολιτική
Κασσελάκης: Τι λένε οι ειδικοί για τη γλώσσα του σώματος στη πρώτη συνέντευξή του
Πολιτική
Κόντρα κυβέρνησης – Κασσελάκη για τους “χειροκροτητές” βουλευτές της πλειοψηφίας
Πολιτική

Διαβάστε πρώτοι τα νέα, με την υπογραφή του www.dealnews.gr

about us

Η έγκυρη επιχειρηματική και πολιτική εφημερίδα. Focus στο Χρηματιστήριο, με ειδήσεις, επισημάνσεις, αναλύσεις και επώνυμες στήλες.

  • World Business
  • Media
  • Leaders/Πρόσωπα
  • Secret Money
  • Αθλητικά
  • Slide
  • Αυτοκίνητο
  • Τεχνολογία
  • Υγεία & Διατροφή
  • Περιβάλλον
  • Τουρισμός
  • Πρωτοσέλιδα
  • Ροή Ειδήσεων
  • Contact
  • Customize Interests
  • My Bookmarks
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική απορρήτου

Find Us on Socials

© Deal News Network. Dealnews Design Company. All Rights Reserved.
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?