«Κοντράστ» για τον VIP τουρισμό με το… τσουνάμι πλειστηριασμών

Η Ελλάδα πάνω από Γερμανία και Σουηδία στην ευρωπαική αγορά πολυτελών ξενοδοχείων

VIP τουρισμός πήγαινε καλά στην Ελλάδα από τις εποχές των… σκληρών Μνημονίων, άρα να λέμε ότι εξακολουθεί να συμβαίνει το ίδιο και τώρα δεν αλλάζει πολλά. Το Travel And Tour World, ένα από τα πιο δημοφιλή ψηφιακά διεθνή περιοδικά, αναφέρει σε εκτενές ρεπορτάζ του ότι η χώρα μας εδραιώνει τη θέση της ως κορυφαίου προορισμού τουρισμού υψηλού επιπέδου. Ειδικότερα ως κυρίαρχη δύναμη (!) στην ευρωπαϊκή αγορά πολυτελών ξενοδοχείων, ξεπερνώντας τη Γερμανία και τη Σουηδία σε βασικούς δείκτες όπως η αξία των επενδύσεων και ο όγκος των συναλλαγών, σύμφωνα με το report.

Για το καλοκαιρινό «τσουνάμι» πλειστηριασμών σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, που αποκάλυψε η «DEALnews» σε πρωτοσέλιδο θέμα της, δεν γίνεται πάντως λόγος. Αν ρίξει μια ματιά κανείς στη λίστα, αντιλαμβάνεται εύκολα το κοντράστ και επιβεβαιώνει τις… δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Σημειώνεται, μάλιστα, από το Travel And Tour World ότι πραγματοποιούνται στρατηγικές επενδύσεις, με εξαγορές ακινήτων υψηλής ποιότητας και ισχυρή επέκταση της προσφοράς ξενοδοχείων, που καθιστούν την αγορά πολυτελείας της Ελλάδας σημαντικό ανταγωνιστή.

Με 109,5 εκατ. ευρώ ανά συναλλαγή, επισημαίνεται, η Ελλάδα πέτυχε την υψηλότερη μέση αξία συναλλαγών στην Ευρώπη το 2024. Ξεχώρισε η εξαγορά του «Grand Hyatt Athens», που ενίσχυσε την αυξανόμενη φήμη της Αθήνας ως προνομιακής τοποθεσίας για επενδύσεις στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας. Ανάμεσα σε πολλά άλλα, προσθέτει το μέσο ότι οι προσπάθειες αυτές αντικατοπτρίστηκαν και στη σταθερή αύξηση των εγχώριων επενδύσεων, οι οποίες ανήλθαν σε 1,688 δισ. ευρώ το 2024. Εκτός από την αύξηση των επενδύσεων σε πολυτελή ξενοδοχεία, ισχυρή απόδοση το 2024 είχε και ο ευρύτερος τουριστικός τομέας της Ελλάδας το 2024, με επενδύσεις στα 5,063 δισ. ευρώ. Από αυτά, 2,440 δισ. ευρώ επενδύθηκαν από το εσωτερικό, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη σημασία της εγχώριας τουριστικής αγοράς στη συνολική οικονομική στρατηγική της Ελλάδας. Επίσης, η αυξανόμενη ζήτηση εκτός σεζόν αποτελεί ένδειξη ότι η τουριστική αγορά της Ελλάδας ωριμάζει και διαφοροποιείται. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς η Ελλάδα τοποθετείται ως προορισμός για όλο τον χρόνο για ταξιδιώτες πολυτελείας, προσφέροντας όχι μόνο καλοκαιρινό ήλιο, αλλά και πλούσια πολιτιστική εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025)

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ