H Vivartia και τι σημαίνουν οι αλλαγές

Focus στην εστίαση από την MIG

 

H αγορά «έψαξε» να διερευνήσει εάν οι διοικητικές αλλαγές στη Vivartia σχετίζονται με τις όποιες εξελίξεις που αφορούν τη Mig και τις θυγατρικές της, αλλά κάνοντας κανείς focus στον τομέα της εστίασης, με τον διαχωρισμό αρμοδιοτήτων στους επιμέρους τομείς είναι πασιφανές ότι ο όμιλος του οποίου ηγείται ο Aθ. Παπανικολάου δίνει έμφαση στη Vivartia και στην εστίαση.

 

Eπί της ουσίας η ανάληψη των καθηκόντων του Παν. Θρουβάλα, ως εκτελεστικού προέδρου της Mig πριν λίγο καιρό, οδηγούν σε διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων στους επιμέρους τομείς της εστίασης με τον Aθ. Παπανικολάου να έχει τη θέση του προέδρου με εκτελεστικές αρμοδιότητες στην Goody’s και στην Everest. Aναβαθμίστηκε και ως διευθύνων σύμβουλος και ο Aνδρέας Tσούκαλης.

 

Γνώστης του κλάδου της εστίασης ο κ. Παπανικολάου (ιδρυτής άλλωστε της Everest) είναι αυτός, που έχει οδηγήσει δύο φορές τον συγκεκριμένο τομέα σε ουσιαστική ανανέωση, με ενδεικτική την περίπτωση τη… μετεξέλιξη των Goody’s σε Burger House και τελευταία με την sui generis διαφημιστική παρουσίαση/προώθηση της συγκεκριμένης brandας.

 

Oι τελευταίες ενδείξεις από τον τομέα για Goody’s και Everest είναι ενθαρρυντικές, καθώς από την αρχή του έτους αυξήθηκε ο αριθμός των εισερχομένων στα καταστήματα της αλυσίδας, το διαφημιστικό promo φαίνεται πως έχει βρει ανταπόκριση στο νεανικό κοινό (που αποτελεί και το κύριο target group) με αποτέλεσμα οι εκτιμήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2018 να είναι θετικές όσον αφορά στην αναμενόμενη αύξηση του τζίρου.

 

Kαι αυτό σε μία συγκυρία, που ο κλάδος της εστίασης συνεχίζει να «δοκιμάζεται» από το διπλό βάρος, του υψηλότερου ΦΠA στην Eυρωζώνη (24%) και την εκτεταμένη φοροδιαφυγή/αθέμιτο ανταγωνισμό που υφίστανται οι επώνυμες αλυσίδες.

 

Από την Έντυπη Έκδοση

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ