ITB China 2025: Ενίσχυση συνεργασιών Ελλάδας–Κίνας στον τουρισμό

Η έκθεση φιλοξενείται στο Shanghai World Expo Exhibition and Convention Center και αποτελεί μία από τις σημαντικότερες τουριστικές διοργανώσεις στην ασιατική αγορά.

Η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA) και ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) συμμετέχουν φέτος στην διεθνή έκθεση τουρισμού ITB China, η οποία πραγματοποιείται στη Σαγκάη από τις 27 έως τις 29 Μαΐου 2025. Η έκθεση φιλοξενείται στο Shanghai World Expo Exhibition and Convention Center και αποτελεί μία από τις σημαντικότερες τουριστικές διοργανώσεις στην ασιατική αγορά.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΠΑΦΩΝ

Η ελληνική συμμετοχή πραγματοποιείται στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και δίνει την ευκαιρία σε τουριστικά γραφεία-μέλη των Συνδέσμων της FedHATTA από όλη την Ελλάδα να έρθουν σε άμεση επαφή με Κινέζους επαγγελματίες του κλάδου. Στόχος είναι η ενίσχυση της διμερούς τουριστικής δραστηριότητας μέσω επαγγελματικών συναντήσεων και η ανάπτυξη νέων συνεργασιών.

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον θεματικό και πολυτελή τουρισμό, αλλά και στον τομέα των εταιρικών ταξιδιών και των διοργανώσεων MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions). Οι ελληνικές προτάσεις επικεντρώνονται στην προβολή εξατομικευμένων πακέτων διακοπών, με στόχο την προσέλκυση υψηλής ποιότητας επισκεπτών από την Κίνα.

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Η έκθεση φέτος καταγράφει αύξηση άνω του 30% στην εκθεσιακή επιφάνεια σε σχέση με το 2024. Συμμετέχουν περισσότεροι από 700 εκθέτες από 85 χώρες, ενώ αναμένονται περίπου 1.400 προσκεκλημένοι επαγγελματίες αγοραστές από διάφορες περιοχές της Κίνας. Παράλληλα με την έκθεση, διεξάγεται και το συνέδριο ITB China Conference, με πάνω από 150 ομιλητές και περισσότερα από 60 πάνελ, τα οποία εστιάζουν σε θέματα όπως η τουριστική τεχνολογία, οι παγκόσμιες τάσεις και η κινεζική ταξιδιωτική αγορά.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της FedHATTA, Λύσανδρο Τσιλίδη, η παρουσία των ελληνικών φορέων στην ITB China εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική ενίσχυσης της παρουσίας της Ελλάδας στην κινεζική αγορά. Όπως επισημαίνει, η περίοδος είναι κρίσιμη, καθώς η τουριστική δραστηριότητα στην Κίνα παρουσιάζει δυναμική ανάκαμψη και αποτελεί βασικό άξονα για τη διεύρυνση του ελληνικού τουριστικού αποτυπώματος στην Ασία.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ