Στη βρετανική τουριστική αγορά επικεντρώνεται η νέα δράση εξωστρέφειας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτικό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) σε συνεργασία με την British Airways Holidays και τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης, με σκοπό την ανάδειξη των δύο περιοχών ως ελκυστικών τουριστικών προορισμών για το βρετανικό κοινό.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
Η πρωτοβουλία εντάσσεται στη στρατηγική του Γραφείου ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας για την ενίσχυση των επαγγελματικών σχέσεων με κορυφαίους ταξιδιωτικούς φορείς της βρετανικής αγοράς. Το fam trip περιλάμβανε επίσκεψη 11 στελεχών πωλήσεων της British Airways Holidays από τις πόλεις Μάντσεστερ και Μπέρμιγχαμ, τα οποία συνόδευε η Destination Manager για προορισμούς μικρών αποστάσεων.
Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις τουριστικές υποδομές, την τοπική γαστρονομία, αλλά και την πολιτιστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής, στοχεύοντας στην ενίσχυση της παρουσίας των περιοχών στα προγράμματα της British Airways Holidays για την καλοκαιρινή σεζόν.
ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ
Καθοριστική θεωρείται η συμβολή των απευθείας πτήσεων από τα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick του Λονδίνου προς τη Θεσσαλονίκη, οι οποίες ενισχύουν τη συνδεσιμότητα της πόλης με τη βρετανική αγορά. Η Θεσσαλονίκη, χάρη στη γεωγραφική της θέση, προβάλλεται ως ιδανικό σημείο εκκίνησης για εξορμήσεις στην ευρύτερη περιοχή, συνδυάζοντας city break και φυσιολατρικό τουρισμό.
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗΣ ΑΞΙΑΣ
Η British Airways Holidays απευθύνεται κυρίως σε ταξιδιώτες μεσαίου και υψηλού εισοδήματος, προσφέροντας διακοπές με την εγγύηση ATOL. Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια πελάτες χρησιμοποιούν ετησίως τις υπηρεσίες της, με την Ελλάδα να διατηρεί σταθερή θέση στις επιλογές της εταιρίας. Στόχος της εν λόγω δράσης είναι η περαιτέρω ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από το Ηνωμένο Βασίλειο προς τη Βόρεια Ελλάδα, με έμφαση στην αυθεντικότητα και την ποιότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.