Η Seat έκλεισε το 2021 με 470.500 πωλήσεις, με αύξηση δηλαδή 10,3% σε σχέση με το 2020 (426.600). Ο αντίκτυπος της έλλειψης ημιαγωγών, έκανε το 2021 μια πολύ δύσκολη χρονιά για τον κλάδο συνολικά. Ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν χάρη στη CUPRA και τη ζήτηση για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
- Advertisement -
Το 2021, οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της ισπανικής εταιρείας τετραπλασιάστηκαν, από 14.700 σε 60.600 αυτοκίνητα. Η CUPRA τριπλασίασε τις πωλήσεις της, φτάνοντας τα 79.300 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 189,4% με αιχμή του δόρατος το Formentor. Το 41% των πωλήσεων CUPRA τους τελευταίους 12 μήνες ήταν εξηλεκτρισμένα οχήματα.
Η Γερμανία είναι η κορυφαία αγορά της Seat με 104.100 πωλήσεις, 5% λιγότερα από το 2020 (109.500). Ακολουθούν η Ισπανία με 81.800 αυτοκίνητα, με 11,5% αύξηση από το προηγούμενο έτος (73.300) και η Μ. Βρετανία, με 50.700, 11,2% περισσότερα από το 2020 (45.600). Τη λίστα των 5 κορυφαίων σε πωλήσεις χωρών για την εταιρεία συμπληρώνουν η Γαλλία (31.200) και η Ιταλία (27.600), οι οποίες σημείωσαν ανάπτυξη 14,0% και 24,6% αντίστοιχα.
- Advertisement -
Όσον αφορά το CUPRA Born, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα 3.300 μονάδες.