O Arnault γίνεται πλουσιότερος… ξοδεύοντας!

Στη δεύτερη θέση των ισχυρότερων του κόσμου ο Γάλλος, μετά την απόκτηση της Tiffany’s

 

Η βασική φιλοσοφία των αγαθών πολυτελείας LVMH, του Γάλλου μεγιστάνα Bernard Arnault, είναι ότι οι πελάτες πρέπει να ξοδεύουν συνεχώς και περισσότερα, για να βάλουν στη ζωή τους ποιότητα. Αυτή τη φιλοσοφία ακολουθεί και ο ίδιος ο Arnault, ο οποίος… τίναξε τη μπάνκα στον αέρα με τον όμιλο LVMH να αγοράζει, έναντι του ιλιγγιώδους ποσού των 16,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, την ιστορική αμερικανική αλυσίδα κοσμηματοπωλείων Tiffany’s. Και ενώ ο όμιλός του ξόδεψε αυτό το ποσό, την επόμενη μέρα ο Arnault αύξανε την περιουσία του κατά 2,7%, ή 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια, στα 107,6 δισεκατομμύρια, προσπερνώντας τον Bill Gates και παίρνοντας τη θέση του δεύτερου πλουσιότερου ανθρώπου του κόσμου, μετά τον Jeff Bezos (net worth: 107,6 δισεκατ.), σύμφωνα με το Forbes. Πώς έγινε όμως αυτό;

 

Η απάντηση κρύβεται στις trading days της Νέας Υόρκης, στις οποίες βασίζεται και η δημιουργία της λίστας των πλουσιότερων ανθρώπων του πλανήτη, τόσο από το Forbes, όσο και από το Bloomberg. Σύμφωνα με το Bloοmberg Billionaires Index, ο Arnault έχει προσθέσει φέτος περισσότερα από 34 δισεκατομμύρια δολάρια στην προσωπική του περιουσία. Τον Ιούνιο, βάσει της ανάλυσης του Bloomberg, ο Γάλλος μεγιστάνας πέρασε το «σύνορο» των 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων και έγινε ο τρίτος πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου και, έναν μήνα αργότερα, προσπέρασε και τον συνιδρυτή της Microsoft, Bill Gates, ο οποίος έχει περιουσία 110 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Με την είδηση για την εξαγορά της Tiffany’s να επιβεβαιώνεται, οι μετοχές της LVMH έκαναν «ράλλυ» τόσο στη Νέα Υόρκη, όσο και στην Ευρώπη, με μεγάλα κέρδη, τα οποία πρόσθεσαν αξία στην περιουσία του προέδρου και CEO της, Bernard Arnault.

 

Ο μεγιστάνας της LVMH είχε προσφέρει νωρίτερα «μονόπετρο» 14,5 δισ. δολαρίων για τα αμερικανικά κοσμηματοπωλεία, αυξάνοντας την προσφορά του, καθώς η αμερικανική αλυσίδα κοσμηματοπωλείων Tiffany & Co, γνωστή από την ταινία “Breakfast at Tiffany’s”, στην οποία πρωταγωνιστούσε η Audrey Hepburn, φαινόταν να μην είναι θερμή σε μια εξαγορά. Τελικά, μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις, το deal έκλεισε με την κοινή ανακοίνωση των δύο ομίλων να αναφέρει πως «κατέληξαν σε οριστική συμφωνία για την απόκτηση της Tiffany από τον LVMH στην τιμή των 135 δολαρίων ανά μετοχή. Η συναλλαγή αποτιμά την Tiffany σε περίπου 14,7 δισ. ευρώ, δηλαδή 16,2 δισ. δολάρια».

 

Ο Γάλλος μεγιστάνας έχει στη φαρέτρα του -αυτή της LVMH- luxury brands όπως τα Louis Vuitton, Christian Dior και Moet & Chandon,  Bulgari, Givenchy, Cιline, Hublot, TAG Heuer, Sephora, αλλά και την εφημερίδα Le Parisien. Ο τομέας του hard luxury (ρολόγια και καλλυντικά) ήταν, ως τώρα, ο μόνος υποτομέας στον οποίο η LVMH δεν είναι leader. «Και στον Arnault, αρέσει να είναι νούμερο 1 παντού», όπως εξηγεί ο αναλυτής της Royal Bank of Canada, Rogerio Fujimori. Γι’ αυτό το λόγο και δε δίστασε να δώσει το ποσό- μαμούθ για να κάνει την ακριβότερη απόκτηση της ιστορίας της LVMH και να μπει στη θέση του leader και σε αυτόν τον υποτομέα, εκμεταλλευόμενος τη δυναμική που έχει η Tiffany’s σε όλο τον κόσμο, αλλά ιδιαίτερα στην αγορά που «καίει», αυτή της Ασίας.

 

«Η απόκτηση της Tiffany θα ενισχύσει τη θέση της LVMH στα κοσμήματα και θα αυξήσει περαιτέρω την παρουσία της στις ΗΠΑ», ανέφεραν σε κοινή τους ανακοίνωση LVMH και Tiffany, με τον Arnault να σχολιάζει ότι «έχουμε τη φιλοδοξία να κάνουμε να λάμψει αυτή η εμβληματική μάρκα χρησιμοποιώντας όλη τη φροντίδα και όλη την αποφασιστικότητα που αναπτύξαμε για όλους τους οίκους που ενώθηκαν μαζί μας στη διάρκεια της ιστορίας μας».

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ