Η Neiman Marcus υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Αίτηση πτώχευσης λόγω χρεών υπέβαλε η  Neiman Marcu, της οποίας η οικονομική κατάσταση επιδεινώθηκε έπειτα από την πανδημία του κορωνοϊού. .

 

Η αλυσίδα πολυκαταστημάτων πολυτελείας αντιμετώπιζε προβλήματα με τον ανταγωνισμό από τις ανταγωνίστριες εταιρείες στο διαδίκτυο και την έλλειψη μετρητών πριν από την πανδημία. Η κρίση της πανδημίας επιδείνωσε τα προβλήματα της εταιρείας, αναγκάζοντάς την να θέσει σε άδεια άνευ αποδοχών τους περισσότερους από τους 14.000 υπαλλήλους της κι να κλείσει 43 καταστήματά της.

 

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα αίτηση για πτώχευση υπέβαλε και η J. Crew ενώ και η J.C. Penney επίσης διερευνά μια πιθανή αίτηση πτώχευσης.

 

“Όπως και οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα, αντιμετωπίζουμε άνευ προηγουμένου διαταραχές που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορονοϊού, η οποία έχει ασκήσει έντονες πιέσεις στην επιχείρησή μας”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Neiman Marcus, Geoffroy van Raemdonck.

 

Η Neiman Marcus ανακοίνωσε ότι έχει εξασφαλίσει 675 εκατομμύρια δολάρια από τους πιστωτές της για τη χρηματοδότηση της λειτουργίας της εν μέσω χρεοκοπίας. Οι ίδιοι πιστωτές έχουν δεσμευτεί επίσης για ένα πακέτο ύψους 750 εκατομμυρίων δολαρίων που θα αναχρηματοδοτήσει πλήρως τη χρηματοδότηση και θα παρέχει επιπλέον ρευστότητα για την επιχείρηση μόλις βγει από την πτώχευση.

 

Η εταιρεία αναμένει να ξεπεράσει την πτώχευση αυτό το φθινόπωρο, όταν και οι πιστωτές της θα γίνουν πλειοψηφικοί ιδιοκτήτες της επιχείρησης.

 

Η υποβολή της αίτησης πτώχευσης θα της επιτρέψει να διαγράψει περίπου 4 δισ. δολάρια χρέους το οποίο παρέμενε ως “βάρος” στην εταιρεία από την περίοδο της εξαγοράς της από τις εταιρείες ιδιωτικών κεφαλαίων Ares Management και Canada Pension Plan Investment Board το 2013.

 

Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμη ότι έχει παρατείνει το προσωρινό κλείσιμο ορισμένων καταστημάτων Neiman Marcus, Bergdorf Goodman και Last Call έως τις 31 Μαΐου. Από αυτήν την εβδομάδα τα καταστήματά της στην Ατλάντα, το Ντάλας και το Τέξας, είναι διαθέσιμα στους πελάτες μέσω ραντεβού.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ