Η Uber εξαγόρασε την εφαρμογή διανομής φαγητού Postmates

Η Uber ολοκλήρωσε την εξαγορά της εφαρμογής διανομής φαγητού Postmates Inc έναντι 2,65 δισ. δολαρίων σε μετοχές, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες.

 

Η συμφωνία ενώνει την τέταρτη μεγαλύτερη υπηρεσία παράδοσης τροφίμων στις ΗΠΑ με την Uber Eats, η οποία βρίσκεται πίσω μόνο από τη DoorDash στο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με το Second Measure και το Edison Trends. Οι εταιρείες ανακοίνωσαν ακόμη ότι η Uber σκοπεύει να διατηρήσει την λειτουργία της εφαρμογής Postmates ξεχωριστά, “υποστηριζόμενη από ένα πιο αποτελεσματικό, συνδυασμένο δίκτυο εμπόρων και παράδοσης”.

 

Η εξαγορά έρχεται λίγες εβδομάδες μετά τις προσπάθειες της Uber να εξαγοράσει την υπηρεσία παράδοσης φαγητού GrubHub, αλλά οι συνομιλίες κατέρρευσαν καθώς οι δύο εταιρείες δεν μπόρεσαν να έρθουν σε συμφωνία για το ύψος της εξαγοράς. Η GrubHub αργότερα εξαγοράστηκε από την JustEatTakeaway στις αρχές Ιουνίου, έναντι 7,3 δισ. δολαρίων.

 

Η Uber θέλει να εκμεταλλευτεί τις υπηρεσίες παράδοσης φαγητού για να ενισχύσει τις δραστηριότητές της κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, καθώς έχει μειωθεί η ζήτηση για τις υπηρεσίες μετακίνησης επιβατών. Η Uber έχει ανακοινώσει εξάλλου ότι για το πρώτο τρίμηνο, τα ακαθάριστα έσοδα από κρατήσεις για τις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών μειώθηκαν κατά 80% τον Απρίλιο σε ετήσια βάση, ενώ τα ακαθάριστα έσοδα όσον αφορά τις υπηρεσίες διανομής φαγητού ήταν πάνω από 50% σε ετήσια βάση.

 

Η Postmates ήταν έτοιμη να εισαχθεί στο χρηματιστήριο τον Φεβρουάριο του 2019, αλλά ανέβαλε τις διαδικασίες αργότερα μέσα στο έτος εν μέσω επιδείνωσης των συνθηκών της αγοράς και του σκληρού ανταγωνισμού, σύμφωνα με την Recode. Με έτος ίδρυσης το 2011, η  Postmates με έδρα το Σαν Φρανσίσκο αντιπροσώπευσε το 8% της αμερικανικής αγοράς παράδοσης φαγητού τον Μάιο, με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή, την DoorDash, να κατέχει το 44% του μεριδίου της αγοράς, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης Second Measure.

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ