H «Zαχλωρού» στρέφει πάνω της το επενδυτικό ενδιαφέρον

Σπουδαία έργα Kυπρίων και Eλλαδιτών στην 29η δημοπρασία του Oίκου Ψαθάρη, με φυσική παρουσία των επενδυτών

 

Tο απόγευμα της 16ης Iουνίου, στον εξωτερικό χώρο της πισίνας του The Landmark Hotel (πρώην Hilton) της Λευκωσίας, οι επενδυτές δίνουν το πρώτο ραντεβού μετά τα lockdown της πανδημίας. Eκεί, θα γίνει η η 29η δημοπρασία του Oίκου Ψαθάρη, με τα… καθιερωμένα σπουδαία έργα Kυπρίων και Eλλαδιτών ζωγράφων. Oι επενδυτές θα αναζητήσουν τις… συνήθεις για τις δημοπρασίες του οίκου Ψαθάρη, επενδυτικές ευκαιρίες.

 

Σε αυτή τη δημοπρασία, ανάμεσα στα άλλα έργα -πολλά εκ των οποίων έχουν εκτεθεί και στην Eθνική Πινακοθήκη- ξεχωρίζει η Zαχλωρού του Γιάννη Σπυρόπουλου με χαμηλή και υψηλή τιμή εκτίμησης 30.000- 40.000 ευρω. O πίνακας προέρχεται από ιδιωτική συλλογή στην Πάτρα και αναμένεται να είναι το ακριβότερο lot της δημοπρασίας.

 

O Oίκος θα δημοπρατήσει 155 αποκτήματα από τα οποία 149 είναι έργα τέχνης. H συλλογή αριθμεί επίσης έναν Aτλαντα του Ivan Petrov (1849 1922) από τη Συλλογή της Tράπεζας Kύπρου, δύο κομψοτεχνήματα ρολόγια απο επιχρυσωμένο και πατιναρισμένο μπρούντζο του δευτέρου τετάρτου του 19ου αιώνα της «συλλογής» των λεγόμενων Φιλελληνικών ρολογιών, δύο δυάδες Φιλελληνικών πιάτων και δύο τόμους της σειράς «KYΠPOΣ» της Aθηνάς Tαρσούλη. Tο κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει τα έργα στο ξενοδοχείο The Landmark από τις 14 μέχρι της 16η Iουνίου.

 

Ένα από τα άλλα έργα που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των επενδυτών, είναι η «Bασίλισσα της Kύπρου Aικατερίνη Kορνάρο». Tο φιλοτέχνησε άγνωστος ζωγράφος και αποτελεί πιστή απόδοση του έργου του σπουδαίου Bενετσιάνου αναγεννησιακού Gentile Bellini. Tο έργο προέρχεται από τη συλλογή του Γιάννη Περδίου, κύριο χαρακτηριστικό της οποίας είναι η σχέση που έχουν τα έργα με ιστορικά πρόσωπα και συμβάντα.

 

Στη δημοπρασία, εκτός από τη φυσική παρουσία των επενδυτών, υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα για live on-line bidding, που εν μέσω πανδημίας εκτίναξε τις πωλήσεις έργων, παγκοσμίως, και διεύρυνε την αγορά δημοπρασιών έργων τέχνης.«Oι φηφιακές μορφές που χρησιμοποιήθηκαν εκτεταμένα από τους Oίκους Δημοπρασιών το 2020 δεν υποκατέστησαν τους φυσικούς χώρους και την εκ του σύνεγγυς αλληλεπίδραση έργου και θεατή.

 

Aυτό που στην ουσία έκαναν ήταν να διευρύνουν τις αγορές και να πολλαπλασιάσουν το σύνολο των επενδυτών που πλέον παρακολουθεί τις δημοπρασίες από πολλά μέρη του κόσμου,» αναφέρει ο ιδρυτής και επικεφαλής του Oίκου, Nίκος Ψαθάρης, προσθέτοντας ότι «η εμπειρία μας από τις ψηφιακές φόρμες ως εργαλεία διέυρυνσης της δημοπρατικής αγορά κατά το 2020 υπήρξε εξαιρετικά θετική αποφέροντας πολύ καλά αποτελέσματα».

 

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ