Σταθερό επενδυτικό πλάνο και συγκρατημένη αισιοδοξία από την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Η εταιρεία εξετάζει διαρκώς την αγορά για πιθανές εξαγορές

Σταθερή αναμένεται η πορεία της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα και την Κύπρο για το 2025, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας, Svetoslav Atanasov, ο οποίος εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για τις προοπτικές της επιχείρησης παρά τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Όπως ανέφερε, οι προβλέψεις για την εξέλιξη της χρονιάς είναι θετικές, ενώ επισήμανε ότι η διοίκηση παρακολουθεί τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή χωρίς να έχει διαπιστωθεί έως τώρα επίδραση στις πωλήσεις.

Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για την παρουσίαση μελέτης του ΙΟΒΕ για το κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας, επιβεβαιώθηκε ότι το επενδυτικό πρόγραμμα για το 2025 θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, φτάνοντας περίπου τα 50 εκατ. ευρώ. Την περίοδο 2022–2024, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επένδυσε 142 εκατ. ευρώ σε τομείς όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, ο εξοπλισμός παραγωγής – κυρίως στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου – και σε δράσεις βιωσιμότητας.

Η εταιρεία εξετάζει διαρκώς την αγορά για πιθανές εξαγορές, με τον κ. Atanasov να δηλώνει πως «πάντα αναζητούμε ευκαιρίες».

Θετικό το πρώτο πεντάμηνο

Όσον αφορά στο πρώτο πεντάμηνο του 2025, ο κ. Atanasov χαρακτήρισε την περίοδο απαιτητική, αλλά συνολικά θετική. Όπως σημείωσε, οι καιρικές συνθήκες επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση στον κλάδο των ποτών, γεγονός που παρατηρήθηκε και φέτος.

Στο ερώτημα για ενδεχόμενες αυξήσεις τιμών, απέφυγε να κάνει συγκεκριμένο σχόλιο.

Εξέλιξη στην κατηγορία του καφέ

Αναφορικά με τη δραστηριότητα στον κλάδο του καφέ, ο κ. Atanasov ανέφερε ότι τόσο η Costa Coffee όσο και η Caffè Vergnano παρουσιάζουν την αναμενόμενη ανάπτυξη. Παράλληλα, σημείωσε ότι η αυξητική τάση στις τιμές του ωμού καφέ συνεχίζεται.

Από τις αρχές του 2025, η Coca-Cola HBC αποσύρει την Costa Coffee από τα ράφια των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, εστιάζοντας πλέον αποκλειστικά στην αγορά HoReCa (ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφετέριες). Η απόφαση αυτή συνδέεται με τον υψηλό ανταγωνισμό στη λιανική αγορά καφέ, όπου το 2024 καταναλώθηκαν πάνω από 41.000 τόνοι.

Έμφαση σε νέα προϊόντα

Ο κ. Atanasov και ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Hellas, Σταύρος Μουρελάτος, επεσήμαναν ότι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς. Όπως δήλωσαν, τα πρόσφατα λανσαρίσματα έχουν ήδη θετική συμβολή στην εμπορική δυναμική της εταιρείας.

 

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ