Σταθερά στην κορυφή των προτιμήσεων των Κυπρίων η Ελλάδα

Τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές μετακινήσεις των Κυπρίων τον Απρίλιο του 2025 αυξήθηκαν κατά 24,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024.

Η Ελλάδα παραμένει σταθερά στην κορυφή των ταξιδιωτικών επιλογών των Κύπριων τουριστών, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία και δηλώσεις στελεχών του ΕΟΤ. Η ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, που περιλαμβάνει τόσο παραθαλάσσιες αποδράσεις όσο και πολιτιστικές και εναλλακτικές εμπειρίες, καλύπτει ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων των Κυπρίων.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

Σε δηλώσεις της στο κυπριακό οικονομικό μέσο InBusinessNews, η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κύπρου, Αθηνά Σπακουρή, σημείωσε ότι οι κλασικοί δημοφιλείς προορισμοί – όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Κως – εξακολουθούν να συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ωστόσο, αυξημένη είναι η ζήτηση και για λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, όπως η Νάξος και η Σκιάθος, που αρχίζουν να κερδίζουν έδαφος στην κυπριακή αγορά.

ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ

Τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου δείχνουν ότι οι ταξιδιωτικές μετακινήσεις των Κυπρίων τον Απρίλιο του 2025 αυξήθηκαν κατά 24,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024. Η Ελλάδα απορρόφησε το 33,3% του συνολικού όγκου των ταξιδιών, ξεπερνώντας κατά πολύ άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο (8,6%) και η Ιταλία (6,5%).

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Η ενίσχυση της αεροπορικής διασύνδεσης αποτελεί βασικό παράγοντα της αυξημένης ζήτησης. Η Aegean έχει αυξήσει για το 2025 τη διαθεσιμότητα θέσεων κατά 22%, προσφέροντας έως επτά καθημερινές πτήσεις προς/από την Αθήνα και 11 εβδομαδιαίες προς/από τη Θεσσαλονίκη.

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται από το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στην προώθηση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και στη γεωγραφική επέκταση των ταξιδιωτικών ροών πέρα από τα κλασικά θερινά θέρετρα. Ηπειρωτικές περιοχές όπως η Ήπειρος, η Δυτική Μακεδονία και η Αρκαδία, καθώς και νησιωτικοί προορισμοί όπως η Λέσβος, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό.

ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Τέλος, αναδεικνύεται ο ρόλος της στοχευμένης ψηφιακής προβολής, της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και της ανάπτυξης διαδραστικών πλατφορμών εμπειριών, ως βασικά μέσα προσέγγισης του κυπριακού κοινού με επίκεντρο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό τρόπο ζωής.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ