Το πρώτο LR2 με αιολική ενέργεια χρηματοδοτεί η Τράπεζα Πειραιώς

Το πλοίο “Brands Hatch”, ιδιοκτησίας της βρετανικής ναυτιλιακής εταιρίας Union Maritime Ltd., παραδόθηκε πρόσφατα και αποτελεί ένα καινοτόμο παράδειγμα εφαρμογής πράσινης τεχνολογίας στον κλάδο.

Η Τράπεζα Πειραιώς προχώρησε στη χρηματοδότηση του πρώτου δεξαμενόπλοιου τύπου LR2 παγκοσμίως που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια, ενισχύοντας τη μετάβαση της ναυτιλίας προς πιο βιώσιμες πρακτικές.

Το πλοίο “Brands Hatch”, ιδιοκτησίας της βρετανικής ναυτιλιακής εταιρίας Union Maritime Ltd., παραδόθηκε πρόσφατα και αποτελεί ένα καινοτόμο παράδειγμα εφαρμογής πράσινης τεχνολογίας στον κλάδο.

Κατασκευάστηκε στη Σαγκάη και διαθέτει τρία πτερύγια WindWings® ύψους 37,5 μέτρων, σχεδιασμένα από τη βρετανική BAR Technologies, τα οποία αξιοποιούν την αιολική πρόωση για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η ετήσια εξοικονόμηση εκτιμάται σε περίπου 1.200 τόνους καυσίμου και πάνω από 3.800 τόνους CO2.

Η Πειραιώς, με χαρτοφυλάκιο χρηματοδοτήσεων άνω των 5 δισ. δολαρίων στον ναυτιλιακό τομέα, στηρίζει ενεργά πρωτοβουλίες για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση:

Η Πειραιώς χρηματοδοτεί το πρώτο δεξαμενόπλοιο τύπου LR2 στον κόσμο που αξιοποιεί την Αιολική Ενέργεια, σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της βιώσιμης ναυτιλίας.
Η βρετανική ναυτιλιακή εταιρεία Union Maritime Ltd. προσφάτως παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο “Brands Hatch”, το οποίο είναι το πρώτο παγκοσμίως δεξαμενόπλοιο τύπου Aframax LR2 που αξιοποιεί την αιολική ενέργεια με στόχο τη μείωση καυσίμων και εκπομπών άνθρακα.
Η Πειραιώς χρηματοδότησε την απόκτηση του εν λόγω πλοίου, συμμετέχοντας στη νέα εποχή της βιώσιμης ναυτιλίας η οποία αξιοποιεί την αιολική ενέργεια.
Η καθέλκυση του “Brands Hatch”, που πήρε το όνομά του από την γνωστή πίστα αγώνων αυτοκινήτων του Κεντ, έγινε την Τετάρτη 11 Ιουνίου στη Σαγκάη. Το πρωτοποριακό δεξαμενόπλοιο, χωρητικότητας 115.000 DWT, είναι εξοπλισμένο με τρία WindWings®, ύψους 37.5 μέτρων, τα οποία αναπτύχθηκαν από την εταιρεία BAR Technologies, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η πρόωση με αιολική ενέργεια αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου του πλοίου κατά περίπου 1.200 τόνους ετησίως, που ισοδυναμεί με μείωση άνω των 3.800 τόνων εκπομπών CO2 τον χρόνο.
Με χαρτοφυλάκιο της τάξης των 5 δισ. δολαρίων, η Πειραιώς χρηματοδοτεί όλους τους κλάδους της ναυτιλίας, στηρίζοντας τις προσπάθειες για πράσινη μετάβαση και είσοδο στη νέα εποχή της βιώσιμης ναυτιλίας.

Advertisement 2
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ