Η SPAR επιστρέφει στην ελληνική αγορά με νέα στρατηγική συνεργασία

Ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να λειτουργούν 15 έως 20 καταστήματα SPAR στην Ελλάδα, δίνοντας έμφαση σε τουριστικές και νησιωτικές περιοχές

Η διεθνής αλυσίδα σούπερ μάρκετ SPAR επανεμφανίζεται στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά με διαφοροποιημένη στρατηγική και σε συνεργασία με τον όμιλο Βερούκα, ιδιοκτήτη της αλυσίδας Bazaar.

Η νέα αυτή προσπάθεια βασίζεται σε ένα πιο ρεαλιστικό επιχειρηματικό πλάνο, καθώς οι προηγούμενες απόπειρες ανασυγκρότησης της παρουσίας της εταιρείας στην Ελλάδα δεν είχαν θετικά αποτελέσματα. Στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής βρίσκεται η ανάπτυξη εταιρικών και franchise καταστημάτων, με πρώτο βήμα το άνοιγμα καταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, κοντά στις Στήλες του Ολυμπίου Διός.

Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για την έναρξη έξι νέων συνεργασιών στην Κρήτη και τριών στην Κω, στο πλαίσιο επέκτασης του δικτύου μέσω franchising. Η εταιρεία αναφέρει πως εξετάζει ήδη και άλλες προτάσεις συνεργασίας, με έμφαση σε περιοχές των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων.

Ο στόχος είναι μέχρι το τέλος του έτους να λειτουργούν 15 έως 20 καταστήματα SPAR στην Ελλάδα, δίνοντας έμφαση σε τουριστικές και νησιωτικές περιοχές.

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ