Κρι-Κρι: Νέα επένδυση 52,2 εκατ. ευρώ και στρατηγική επέκτασης στο εξωτερικό

Η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία ενισχύει την παραγωγή, διεισδύει σε νέες αγορές και στοχεύει στην αύξηση των εξαγωγών με αιχμή το γιαούρτι και το παγωτό.

Η γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρι, με έδρα τις Σέρρες, προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις με στόχο την αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας και τη διεύρυνση της παρουσίας της στο εξωτερικό. Η νέα επένδυση ύψους 52,2 εκατ. ευρώ, η οποία έχει κατατεθεί στον οργανισμό Enterprise Greece για ένταξη στις στρατηγικές επενδύσεις, αποσκοπεί στη βελτίωση των υποδομών και την επιτάχυνση των διαδικασιών αδειοδότησης.

Παράλληλα, συνεχίζονται οι εργασίες εκσυγχρονισμού στα εργοστάσια γιαουρτιού και παγωτού, με τις επενδύσεις για το 2024 να αγγίζουν τα 25 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2025 προβλέπεται να κυμανθούν μεταξύ 21 και 25 εκατ. ευρώ.

Διείσδυση σε νέες αγορές και επέκταση στις ΗΠΑ

Η ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας αποτελεί βασικό άξονα στρατηγικής για την Κρι-Κρι. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το frozen yogurt της εταιρείας έχει ήδη τοποθετηθεί σε περίπου 250 σημεία πώλησης στο Τέξας, ενώ σχεδιάζεται περαιτέρω επέκταση. Επιπλέον, είναι υπό διαπραγμάτευση σύμβαση με μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ για την παραγωγή προϊόντος ιδιωτικής ετικέτας με ορίζοντα υλοποίησης το 2026.

Οικονομικές επιδόσεις και προοπτικές

Το 2024, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 256,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 18,5% σε σύγκριση με το 2023. Παρά τις αυξημένες τιμές πρώτων υλών, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 34,55 εκατ. ευρώ, ενισχυμένα και από φορολογικές ελαφρύνσεις λόγω επενδυτικών προγραμμάτων.

Για το 2025, η διοίκηση εκτιμά πως οι πωλήσεις θα παρουσιάσουν άνοδο της τάξης του 17%, ξεπερνώντας τα 300 εκατ. ευρώ, με τις εξαγωγές να αποτελούν τον κύριο μοχλό ανάπτυξης. Ήδη στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφεται αύξηση άνω του 20%.

Εξαγωγές: Ο βασικός πυλώνας ανάπτυξης

Η εξαγωγική δραστηριότητα της Κρι-Κρι παρουσιάζει έντονη δυναμική, ειδικά στον τομέα του γιαουρτιού, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32,5% το 2024, ξεπερνώντας τα 129 εκατ. ευρώ. Σημαντικές αγορές είναι το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία, ενώ θετικά εξελίσσεται η είσοδος στη Γαλλία.

Ανταγωνισμός και εξελίξεις στην εγχώρια αγορά

Στην ελληνική αγορά, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρέμειναν σταθερές σε αξία αλλά αυξήθηκαν κατά 4,5% σε όγκο, κυρίως λόγω μειώσεων τιμών για τη στήριξη του καταναλωτή. Ωστόσο, η εταιρεία καταγράφει μικρή απώλεια μεριδίου αγοράς, λόγω της αυξημένης προτίμησης σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Στον τομέα του παγωτού, οι εγχώριες πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 13,4%, ενώ το μερίδιο αγοράς της Κρι-Κρι εμφάνισε μικρή υποχώρηση.

Πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

- Διαφήμιση -
spot_img

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img
spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ