Lidl Ελλάς: Πώς ανεβάζει ταχύτητες στην «κούρσα» των σούπερ μάρκετ

Η διαρκής ανάπτυξη της Lidl Ελλάς υπαγορεύει την ανάγκη για νέες επενδύσεις, κι ενώ πριν από λίγο καιρό σειρά στα σχέδιά της πήρε η κατασκευή νέου κέντρου logistics

Από τους μεγάλους κερδισμένους στο «ράλι» της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα θεωρείται η αλυσίδα Lidl, που φάνηκε πέρσι να υποσκελίζει την ΑΒ Βασιλόπουλος από τη δεύτερη θέση του κλάδου, με στόχο πλέον να εδραιωθεί σε αυτήν.

Leader στα σούπερ μάρκετ παραμένει ο Σκλαβενίτης, ωστόσο η Lidl Ελλάς, με το «άλμα» που πραγματοποίησε στα ετήσια έσοδά της πάνω από το «φράγμα» των 2 δισ. ευρώ, απόρροια της αυξανόμενης εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς την ποιότητα των προϊόντων της και του επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί, ανεβάζει σαφώς ταχύτητές στην «κούρσα» του ανταγωνισμού.

Οπως έχει αναφερθεί και εκ μέρους της διοίκησής της, η διαρκής ανάπτυξη της Lidl Ελλάς υπαγορεύει την ανάγκη για νέες επενδύσεις, κι ενώ πριν από λίγο καιρό σειρά στα σχέδιά της πήρε η κατασκευή νέου κέντρου logistics, περίπου 60.000 τ.μ., στην περιοχή της Ελευσίνας.

Μια επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ, η οποία αναμένεται να είναι έτοιμη έως το 2029.
Τη διετία 2024 -2025, άλλωστε, η εταιρία πραγματοποιεί επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ και συνολικά υπολογίζεται ότι οι επενδύσεις της τα 26 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά υπερβαίνουν το 1,4 δισ. ευρώ. Η Lidl Ελλάς ξεχώρισε, επίσης, στις φετινές διοργανώσεις των Sports Marketing Awards 2025 και Sponsorship Awards 2025, αποσπώντας συνολικά έξι βραβεία -τρία Gold, δύο Bronze και ένα Silver- για τις επιτυχημένες καμπάνιες και στρατηγικές συνεργασίες της στον χώρο του αθλητισμού.

H Lidl Ελλάς έδωσε το «παρών» και στο Delphi Economic Forum X, με σύνθημα την προώθηση της «Συνειδητής Διατροφής», εναρμονίζοντας τα προϊόντα της με την «Πλανητική Υγιεινή Διατροφή» και απαντώντας στις προκλήσεις της βιωσιμότητας, της ανθρώπινης υγείας και του πλανήτη.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ (ΦΥΛΛΟ 2/5/2025)

- Διαφήμιση -

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

spot_img

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ