Οπως αναμενόταν, η Τράπεζα της Ιαπωνίας αύξησε τα επιτόκια στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 30 ετών, στο 1,0%. Φυσικά αυτό δεν είναι καλό για τα περιουσιακά στοιχεία υψηλού κινδύνου, ειδικά για τις μετοχές.
Αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε άμεση αντίδραση. Κατά τη διάρκεια προηγούμενων αυξήσεων το αποτέλεσμα συνήθως εμφανιζόταν με καθυστέρηση. Προς το παρόν, οι μετοχές έχουν ήδη ανακάμψει πλήρως από την πρόσφατη διόρθωση και κινούνται ξανά προς νέα ρεκόρ. Η αγορά εξακολουθεί να μην αντιδρά ιδιαίτερα.
Διαβάστε ακόμα: Foodics: Εξαγοράζει πλήρως την ελληνική Norma AI και ενισχύει τη στρατηγική τεχνητής νοημοσύνης
Οσο για τα κρυπτονομίσματα, τα τοπικά πράγματα εξακολουθούν να φαίνονται καλά. Δομικά το BTC φαίνεται να είναι τοποθετημένο για μια κίνηση προς τα 70.000 δολ., αλλά είναι σημαντικό να μην παραμείνει κάτω από τα 65.000 δολ. για πολύ καιρό. Διαφορετικά, υπάρχει πιθανότητα ακόμα μιας κίνησης προς τα κάτω.
Ενα άλλο θετικό σήμα: πολλά put των 55.000 δολ. έκλεισαν την περασμένη εβδομάδα, πράγμα που σημαίνει ότι οι μεγαλύτεροι παίκτες πιθανότατα δεν αναμένουν μια γρήγορη επιστροφή στα 60.000 δολ. στο εγγύς μέλλον.
Εδώ, λοιπόν, είναι λογικό να αρχίσουμε να αναζητούμε ρυθμίσεις τόσο σε βασικές θέσεις όσο και σε stop loss, παρακολουθώντας παράλληλα στενά το Meta, επειδή αυτές οι τοπικές θετικές φάσεις είναι συνήθως ακριβώς όταν αρχίζουν να εμφανίζονται νέα σενάρια και τάσεις.
Η περιουσία του Μασκ ξεπέρασε την αξία του bitcoin
Η καθαρή αξία της περιουσίας του Ιλον Μασκ φέρεται ότι ξεπέρασε ολόκληρη την κεφαλαιοποίηση της αγοράς του bitcoin. Αυτό έρχεται μετά την εκρηκτική άνοδο της SpaceX, που ώθησε την περιουσία του σε ένα εντελώς νέο επίπεδο δύναμης και λογικής, βέβαια.
Ενα άτομο, του οποίου η περιουσία αποτιμάται πλέον πάνω από το μεγαλύτερο κρυπτονομισματικό περιουσιακό στοιχείο στον πλανήτη, ακούγεται εξωπραγματικό. Αλλά αυτό ακριβώς είναι το είδος της αγοράς στην οποία βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή. Ο Θεός μαζί μας.
Το ethereum οδεύει προς ιστορικό αρνητικό σερί
Το ethereum βρίσκεται σε μια μάλλον δυσάρεστη πορεία να γράψει, για πρώτη φορά, ένα συνεχές πτωτικό τρίμηνο. Αυτό μάς λέει πολλά για το πόσο αδύναμος είναι αυτός ο κύκλος του δεύτερου σε κεφαλαιοποίηση κρυπτονομίσματος.
Οι ροές στα ETF έχουν χάσει τη δυναμική τους και είναι σαφές ότι έχουν πάψει τα αμοιβαία να προσπαθούν να πείσουν τους πελάτες τους να βάλουν χρήματα πριν από τον Σεπτέμβριο, που θα λήξει το πάρτι των εισαγωγών των εταιρειών της Τεχνητής Νοημοσύνης στην αμερικανική αγορά.
Εάν οριστικοποιηθεί, στο τέλος του μήνα, η τρίτη τριμηνιαία πτώση, θα είναι ένα ιστορικό πτωτικό και απρόβλεπτο σήμα για τη συνέχεια του ethereum.
Το διάγραμμα τα δείχνει όλα.
Το διάγραμμα για το BTC αυτή την εβδομάδα
Πραγματικά, είναι απορίας άξιο πώς το διάγραμμα δεν μας δείχνει μεγαλύτερη πτώση μετά τα λεφτά που τράβηξε η εισαγωγή της εταιρείας SpaceX από όλη την αγορά με την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.


