Τρίτη συνεχόμενη θητεία για τον Γιώργο Μιχαλόπουλο στον ΣΗΠΕ

Τα αποτελέσματα  της ανασυγκρότησης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΗΠΕ, μετά την εκλογοαπολογιστική συνέλευση το περασμένο Σάββατο

Επανεξελέγη για τρίτη θητεία πρόεδρος του Συνδέσμου Ημερήσιων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ), ο Γιώργος Μιχαλόπουλος, εκπρόσωπος της μεγαλύτερης ημερήσιας περιφερειακής εφημερίδας, της «Ελευθερίας Λαρίσης», η οποία ανήκει στον όμιλο IFMG, του εκδότη κ. Γιάννη Φιλιππάκη.

Τα αποτελέσματα  της ανασυγκρότησης του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΗΠΕ, μετά την εκλογοαπολογιστική συνέλευση το περασμένο Σάββατο, κατά την οποία ο Γιώργος Μιχαλόπουλος όχι απλά επανεξελέγη αλλά έλαβε και ενισχυμένη εντολή σε σχέση με τις προηγούμενες θητείες, παρά τις μεθοδεύσεις του Μαξίμου να αλλάξει ο Σύνδεσμος χέρια, έδειξαν ξεκάθαρα ότι η πλειοψηφία του περιφερειακού Τύπου, συμφωνεί με τους χειρισμούς της απερχόμενης διοίκησης γι’ αυτό και της ανανέωσαν την εμπιστοσύνη. Η νίκη αυτή κατατάσσει  τον κ. Μιχαλόπουλο ως τον μακροβιότερο πρόεδρο του Συνδέσμου.

Διαβάστε ακόμα: Precious Shipping: Οι κίνδυνοι στα Στενά του Ορμούζ παραμένουν, παρά τη σταδιακή ομαλοποίηση της ναυσιπλοΐας

Αμέσως μετά την ανάδειξη των μελών, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

Πρόεδρος: Γιώργος Μιχαλόπουλος («Ελευθερία» Λάρισας)

Αντιπρόεδρος: Παρασκευάς Περάκης («Χανιώτικα νέα»)

Γενικός Γραμματέας: Γιάννης Κουτσολιόντος («Πρωινός Λόγος» Ιωαννίνων)

Ταμίας: Σταύρος Φανφάνης («Χρόνος» Κομοτηνής)

Κοσμήτορας: Δημήτρης Πλεμένος («Ελευθερία» Καλαμάτας)

Ο επανεκλεγείς Πρόεδρος Γιώργος Μιχαλόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Αγαπητοί συνάδελφοι, Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στη σημερινή εκλογική διαδικασία. Το αποτέλεσμα με συγκινεί βαθιά, γιατί το εκλαμβάνω ως αναγνώριση μιας κοινής πορείας, μιας κοινής προσπάθειας και ενός κοινού αγώνα για έναν ισχυρό, ανεξάρτητο και ουσιαστικά παρεμβατικό ΣΗΠΕ. Τα χρόνια που πέρασαν δώσαμε μαζί δύσκολες μάχες. Πετύχαμε πολλά, αλλά γνωρίζουμε όλοι ότι έχουμε ακόμη περισσότερα μπροστά μας. Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε σήμερα δεν αποτελεί κυρίως ευθύνη. Ευθύνη να συνεχίσω να υπηρετώ τον Σύνδεσμο με την ίδια αφοσίωση, την ίδια ανεξαρτησία και την ίδια πίστη στις δυνατότητες του περιφερειακού Τύπου. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, ανεξαρτήτως επιλογής. Από αύριο δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Υπάρχει μόνο ένας κοινός στόχος: ένας ΣΗΠΕ πιο δυνατός, πιο σύγχρονος και πιο χρήσιμος για όλα τα μέλη του. Σας ευχαριστώ για την τιμή, για τη στήριξη και κυρίως για την εμπιστοσύνη σας. Συνεχίζουμε μαζί».

Οι ξεχασμένοι και αδικημένοι εκδότες των περιφερειακών εφημερίδων φαίνεται πως με την ψήφο τους αυτή, επικρότησαν την ανακοίνωση που εξέδωσε στις αρχές Ιουνίου ο ΣΗΠΕ, στην οποία αποκάλυπτε την εργαλειοποίηση του προγράμματος χρηματοδότησης του περιφερειακού Τύπου, με στόχο προφανώς τον έλεγχό του. Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες, ο ΣΗΠΕ κατήγγελλε ότι η κυβέρνηση ξαφνικά, κι ενώ όχι μόνο είχε ανακοινώσει νωρίτερα πως το πρόγραμμα ενίσχυσης θα ήταν πενταετές αλλά είχε πάρει και την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ενωσης γι’ αυτή τη διάρκεια, αποφάσισε πως το πρόγραμμα θα σπάσει σε έτη(!). «Σε μια αποθέωση πολιτικάντικης και πελατειακής συμπεριφοράς η κυβέρνηση αποφάσισε να “σπάσει” σε ετήσια κομμάτια το πρόγραμμα, ακυρώνοντας όλη τη φιλοσοφία του, για να κρατάει σε ομηρία τον κλάδο και να μας αναγκάζει κάθε χρόνο να επισκεπτόμαστε τα υπουργικά γραφεία ζητώντας την επόμενη δόση!» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σύνδεσμος στην ανακοίνωσή του, τονίζοντας παράλληλα πως ακόμα και το ύψος της «ενίσχυσης» παραμένει έως τώρα θολό, μέχρι προφανώς να λυθεί η κυβερνητική εξίσωση, στην οποία μία μεταβλητή είναι σίγουρα και οι εκλογές. Εκτός από το «σπάσιμο» του προγράμματος χρηματοδότησης ανά έτη, ο ΣΗΠΕ είχε καταγγείλει ακόμη τόσο την «ακατανόητη και άδικη πρόβλεψη»  περί «προβληματικής επιχείρησης», που εάν εφαρμοστεί θα αποκλείσει μεγάλο μέρος των περιφερειακών εφημερίδων, δηλαδή εκείνες που το πρόγραμμα υποτίθεται ότι θα έπρεπε να βοηθήσει! Είχε κάνει ακόμη λόγο για ανασταλτική, γραφειοκρατική οργάνωση του χρηματοδοτικού εργαλείου.

Διαβάστε ακόμα: Νέο δασμολογικό σχέδιο Τραμπ: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από την αναμόρφωση της αμερικανικής εμπορικής πολιτικής

Advertisement 5
Advertisement 1
















ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ










Advertisement 5

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ