Η βρετανική αλυσίδα φούρνων και φαστ φουντ Greggs, τόνισε πως οι πιέσεις κόστους αυξήθηκαν, καθώς ανακοίνωσε αύξηση στις πωλήσεις α΄ τριμήνου, οι οποίες ήταν πιο ευνοϊκές σε σχέση με τους περιορισμούς όγκους συναλλαγών εξαιτίας του κορονοϊού, την αντίστοιχη περίοδο του 2021.
Η Greggs διατήρησε αμετάβλητες τις εκτιμήσεις της για το σύνολο της χρήσης.
Ο όμιλος είχε προειδοποιήσει τον Μάρτιο ότι δεν ανέμενε σημαντικά κέρδη στην τρέχουσα χρήση από τα 145,6 εκατ. στερλίνες (178,2 εκατ. δολάρια) που εμφάνισε το 2021, εξαιτίας του αυξημένου κόστους των πρώτων υλών, της ενέργειας και του προσωπικού.
“Κοιτάζοντας το μέλλον, οι πιέσεις κόστους στην αγορά έχουν αυξηθεί και τα εισοδήματα των καταναλωτών θα βρεθούν σαφώς υπό πίεση στο β΄ εξάμηνο του έτους”, τόνισε.
“Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να μετριάσουμε τις επιπτώσεις από τις πιέσεις στο κόστος, προστατεύοντας παράλληλα τη φήμη της εταιρείας για την εξαιρετική της αξία”, πρόσθεσε.
Η Greggs δήλωσε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις στα καταστήματα που διαχειρίζεται η εταιρεία, αυξήθηκαν κατά 27,4% στις πρώτες 19 εβδομάδες του 2022.
Η αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων στις πιο πρόσφατες 10 εβδομάδες μέχρι τις 14 Μαΐου, όταν χαλάρωσαν οι περιορισμοί για την πανδημία το 2021, διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στο 15,8%.