Αύξηση υπερδιπλάσια των εκτιμήσεων των αναλυτών κατέγραψαν οι πωλήσεις του κολοσσού ειδών πολυτελείας LVMH στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, λαμβάνοντας ώθηση από την ισχυρή ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς μετά την άρση των περιορισμών για την πανδημία του κορονοϊού.
Οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου, στον οποία ανήκουν οι οίκοι μόδες Louis Vuitton και Dior, ο οίκος κοσμημάτων Tiffany καθώς και το κονιάκ Hennessy, ανήλθαν στα 21,04 δισ. ευρώ στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο, σύμφωνα με το Reuters.
Σε οργανική βάση, δηλαδή αφαιρουμένης της επίδρασης των συναλλαγματικών διακυμάνσεων και των εξαγορών, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση 17%, έναντι 8% που “έβλεπαν” οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών, σε δημοσκόπηση της Visible Alpha.
Οι ισχυρές πωλήσεις της LVMH, που θεωρούνται σηματωρός για τη βιομηχανία πολυτελών ειδών, η οποία έχει αποδειχθεί αρκετά ανθεκτική στον αυξανόμενο πληθωρισμό και τις χρηματιστηριακές αναταράξεις, αποτελούν θετική ένδειξη για τον ρυθμό ανάκαμψης της κινεζικής αγοράς.
Αναμένεται, δε, ότι θα κατευνάσουν σε έναν βαθμό τις ανησυχίες των επενδυτών για την επιβράδυνση που εμφανίζει η αγορά των ΗΠΑ, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων αγοραστών.
Η LVMH ανέφερε ότι οι πωλήσεις α’ τριμήνου αυξήθηκαν κατά 14% στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, και κατά 8% στις Ηνωμένες Πολιτείες, δίνοντας μια διαφορετική εικόνα από πέρυσι, όπου οι πωλήσεις στην Ασία έμειναν αμετάβλητες και αυτές στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1%.
Το 2022, η LVMH πραγματοποίησε το 27% των εσόδων της στην Αμερική και το 30% στην Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας.
Οι μετοχές της LVMH καταγράφουν άνοδο 23% από την αρχή του έτους, υπεραποδίδοντας του γαλλικού δείκτη των bluechips ενισχύεται 14,5%, ανεβάζοντας την κεφαλαιοποίηση του ομίλου πολυτελών ειδών στα 420 δισ. ευρώ και εδραιώνοντας τη θέση του ως η πιο πολύτιμη εταιρεία της Ευρώπης.