Η ανακοίνωση της ΤΑΤΑ, ότι θα κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο με κόστος κάτι λιγότερο από 3.000 δολάρια, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αναστατώθηκε.
Αλλά όταν το Nano πέρασε στην γραμμή παραγωγής, οι περισσότεροι εφησύχασαν, βλέποντας την φτωχή ποιότητα κατασκευής, την ξεπερασμένη σχεδίαση και την πλημμελή ασφάλεια (το αυτοκίνητο δεν είχε περάσει καν crash test!). Τέλος, τα περιστατικά ανάφλεξης σε κάμποσα αυτοκίνητα αυτού του μοντέλου καταβαράθρωσε τις πωλήσεις στην ινδική αγορά.
Η πτωτική αυτή πορεία των πωλήσεων ώθησε την εταιρεία να ανακοινώσει ένα νέο πρόγραμμα, σχετικά με την εγγύηση του αυτοκινήτου, που θα αφορά σε νέους και παλαιούς ιδιοκτήτες.
Συγκεκριμένα δίνονται 4 χρόνια εγγύησης, έτσι ώστε ο κάθε ιδιοκτήτης του Nano να αισθάνεται ασφαλής για τα χρήματα που έδωσε.