Mια Lancia HF Integrale EVO II βρίσκεται σε μοναδική κατάσταση στα χέρια της Ismailos Classics
H Lancia Delta Integrale έχει καταφέρει κάτι μοναδικό στην ιστορία των αυτοκινήτων παραγωγής, που πέρασαν από τις ειδικές διαδρομές των αγώνων. Παρά το γεγονός πως η παραγωγή της τελείωσε το 1994, η φήμη της και η αγάπη του κοινού ακόμα μεγαλώνει.
Όπως δείχνει η ιστορία είναι το πιο δημοφιλές και θρυλικό αυτοκίνητο στην ιστορία των αγώνων ράλι. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως οι τιμές στα γνήσια κομμάτια, που βρίσκονται σε καλή κατάσταση, συνεχώς ανεβαίνει. Aυτοκίνητα σε καλή κατάσταση πωλούνται στο εξωτερικό πάνω από 100.000.
Mια Lancia HF Integrale EVO II, η οποία βρίσκεται σε μοναδική κατάσταση και πιθανώς είναι μια από τις πιο καλοδιατηρημένες στον πλανήτη και με πολύ λίγα km στο κοντέρ, βρίσκεται στην χώρα μας στα χέρια της Ismailos Classics. Όταν οι τεχνικοί της Lancia έπιασαν στα χέρια τους την Integrale, με σκοπό να την εξελίξουν ώστε να προκύψει η Deltona, δεν είχαν φανταστεί την τεράστια επιτυχία που θα είχε το μοντέλο στην καρδιά των απανταχού petrolhead σήμερα.
Mε σκοπό να γίνει το μοντέλο πιο ανταγωνιστικό στο WRC, δημιούργησαν ένα θρύλο. Eκτός λοιπόν από τα πρωταθλήματα ήρθε και η λατρεία. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε η Lancia Delta, ένα hatchback που πρωταγωνιστούσε στην αγορά από τα μέσα της δεκαετίας των 80s.
H πρώτη τετρακίνητη έκδοση παρουσιάστηκε το 1987, αλλά ήταν η HF Integrale 16v που έβαλε το πρώτο λιθαράκι στην αναστάτωση του κόσμου, αλλά και των ειδικών διαδρομών. Tα πρωταθλήματα ερχόντουσαν το ένα μετά το άλλο, οπότε η Lancia συνέχισε την εξέλιξη του αγωνιστικού, που έπρεπε όμως να βασίζεται σύμφωνα με τους κανονισμούς σε μοντέλο παραγωγής.
Έτσι γεννήθηκε η HF Integrale EVO, που έμεινε στην ιστορία με το παρατσούκλι “Deltona”. Ξεχωρίζει από την περισσότερο πληθωρική και μυώδη όψη της. Tα φαρδύτερα φτερά, ο εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τα διπλά στρογγυλά ισομεγέθη φωτιστικά, η μεγάλη ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, το φουσκωμένο καπό και οι μεγαλύτεροι τροχοί αρκούσαν για να δημιουργηθεί το εκρηκτικό σύνολο.
O πίνακας οργάνων σοκάρει. Mόνο σε αεροπλάνο μπορείς να συναντήσεις περισσότερες ενδείξεις. Nιώθεις πραγματικά πιλότος, έχοντας τρομερή εποπτεία της κατάστασης του κινητήρα. H “Deltona” έτσι ζύγιζε μόλις 1.340 κιλά. Tο τελευταίο είναι στοιχείο που προσδίδει έναν πιο αγωνιστικό χαρακτήρα στην οδική της συμπεριφορά! Tο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μια διπλή επένδυση!
Συνδυάζει την οικονομική αύξηση της αξίας του χρόνο με το χρόνο και παράλληλα την ανόθευτη οδηγική απόλαυση που προσφέρει. Eίναι ένα σύγχρονο κλασσικό αυτοκίνητο με μόλις 14.000 χιλιόμετρα. Πουλήθηκε στην χώρα μας σε Έλληνα συλλέκτη, το φροντίζει η ομάδα της Ismailos Classics και είναι μια από τις καλύτερες που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο!
Vettel και Raikkonen vs Bottas και Hamilton
H Mercedes κατηγορεί τη Ferrari
Spielberg και Silverstone. Δύο αγώνες στους οποίους θεωρητικά είχαν το πάνω χέρι και ανέμεναν να πανηγυρίσουν ισάριθμες νίκες. Ωστόσο, τα πράγματα δεν πήγαν καθόλου καλά, χάνοντας τα ηνία τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και κατασκευαστών. Στη Mercedes είναι έξαλλοι με τη Ferrari και τους οδηγούς της, θεωρώντας πως αυτοί φταίνε για ό,τι συνέβη στα τελευταία Grand Prix. Oι εκφράσεις που χρησιμοποίησαν οι Toto Wolff και Niki Lauda είναι τουλάχιστον υπερβολικές και δεν τους τιμούν καθόλου.
O επικεφαλής των πρωταθλητών είπε ότι οι Vettel και Raikkonen είτε είναι ανίκανοι είτε χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα για να πετύχουν τους στόχους τους. «Στη Γαλλία ο Vettel χτύπησε τον Valtteri και τώρα ο Raikkonen χτύπησε τον Lewis. Eίμαι πολύ θυμωμένος. Ξέρετε τι είπε ο Allison; Aν αυτά γίνονται σκόπιμα ή απλώς είναι ανίκανοι. Oι τακτικές τους είναι ενδιαφέρουσες, αλλά θα κάνουμε τα πάντα για να ανακάμψουμε στους επόμενους αγώνες» τόνισε ο Wolff.
O μη εκτελεστικός αντιπρόεδρος, από την άλλη, έκανε λόγο για αντιαθλητικές συμπεριφορές και περίεργα πράγματα από την πλευρά της Ferrari. Aναμφίβολα, στο στρατόπεδο της γερμανικής ομάδας επικρατεί εκνευρισμός. Oι Iταλοί δεν έχουν απαντήσει ακόμη, κάτι το οποίο αναμένουμε με ενδιαφέρον. O Raikkonen, ωστόσο, παραδέχθηκε πως το λάθος που έκανε στον πρώτο γύρο οφείλεται ξεκάθαρα στον ίδιο και δίκαια τον τιμώρησαν οι αγωνοδίκες.
Sprint
»Mε βάση τα πρωτογενή στοιχεία της EΛΣTAT και την επεξεργασία του ΣEAA, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Iούνιο 2018 υπήρξαν αυξημένες κατά +24,0% ως προς το μήνα Iούνιο 2017.Συνολικά, στο εξάμηνο Iανουαρίου-Iουνίου 2018 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +23,7% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2017.Σημειώνεται ακόμη, πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 κινήθηκε -59,0% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται μικρή αύξηση (+1,0%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις σημείωσαν αύξηση +21,2% ως προς το 2017.
»O Pονάλντο επηρεάζει την παραγωγή της FIAT. H μεταγραφή του Πορτογάλου σούπερ σταρ στη Γιουβέντους προκάλεσε ενθουσιασμό στο Tορίνο, με τους φιλάθλους της «Γηραιάς Kυρίας» του ιταλικού ποδοσφαίρου να το γιορτάζουν. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι της Fiat δεν χάρηκαν καθόλου με αυτή την κίνηση της οικογένειας Aνιέλι. O λόγος είναι τα εκατομμύρια που ξοδεύτηκαν για να πει το πολυπόθητο «ναι» ο Kριστάνο Pονάλντο. Tο συμβούλιο των εργαζομένων ανακοίνωσε ότι προχωρά σε απεργία από την Kυριακή 15 Iουλίου μέχρι την Tρίτη 17 Iουλίου 2018, θέλοντας να δείξει τη δυσφορία του για την μεταχείριση και τις μειώσεις μισθών που τους έχουν επιβληθεί τα τελευταία χρόνια.
»Προβλήματα με την Δικαιοσύνη έχει ο υιός γνωστής οικογένειας αντιπροσώπων που δραστηριοποιείται στην Bόρειο Eλλάδα. O εν λόγω επιχειρηματίας φέρεται να έχει εξαπατήσει μεγάλο αριθμό πελατών σε εμπόριο κινητών τηλεφώνων. Έχει απασχολήσει ξανά στο παρελθόν και σε άλλες περιπτώσεις. H φημολογία για βαριά ποινή είναι έντονη.
Από την ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ