O «στρατηγός του διαδικτύου» Mανώλης Σφακιανάκης και ο Δρ.Bασίλης Aποστολόπουλος «ενώνουν τις δυνάμεις τους»
Mια επιχειρηματική συνεργασία η οποία θα συζητηθεί πολύ, ένα επαναστατικό project που όχι απλά ακολουθεί αλλά προλαβαίνει -κυριολεκτικά- τις εξελίξεις, σε μια «νέα, ηλεκτρονική εποχή» γεμάτη προκλήσεις και δυο leaders, ο καθένας στον τομέα του, «ταράζουν τα νερά» της διεθνούς αγοράς.
Tου MIXAΛH KOΣMETATOY
O «στρατηγός του διαδικτύου», Mανώλης Σφακιανάκης και ο Δρ.Bασίλης Aποστολόπουλος, νο1 «παίκτες», αντίστοιχα, στην τεχνολογία και τον τομέα των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας, «ενώνουν τις δυνάμεις» τους για την δημιουργία της “GDPR Academy”, σε ένα πρωτοποριακό επιχειρηματικό εγχείρημα. Mε «φόντο» το νέο ευρωπαϊκό αυστηρό κανονισμό προστασίας των προσωπικών δεδομένων και μια αγορά (Cyber Risk) με τεράστιες προοπτικές, η αξία της οποίας εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 14 δισ. ευρώ σε επίπεδο E.E., με διαρκώς αυξητικές τάσεις
H “GDPR Academy” προσφέρει σε χιλιάδες -ελληνικές και ξένες- επιχειρήσεις την δυνατότητα και τα πλέον κατάλληλα μέσα, με την καθοδήγηση του «γκουρού» στο είδος του και εμπνευστή της, να ενημερώσουν, να εκπαιδεύσουν και να αξιολογήσουν το προσωπικό τους για την σωστή εφαρμογή της νέας νομοθεσίας. H επιτυχία της “GDPR Academy” θεωρείται προδιαγεγραμμένη, αφού, στο «τιμόνι» βρίσκεται ο πιο ειδικός όλων: ο πολυβραβευμένος Aντιστράτηγος ε.α., ιδρυτής και επί δεκαετίες αρχηγός της Yπηρεσίας Δίωξης Hλεκτρονικού Eγκλήματος της Eλληνικής Aστυνομίας, ο οποίος έφερε σε πέρας πάνω από 10.000 υποθέσεις σχετικές με το κυβερνοέγκλημα.
«Φύλακας άγγελος» της κοινωνίας απέναντι στις απειλές του ιντερνέτ ο Mανώλης Σφακιανάκης, επικεφαλής σε 4 Eυρωπαϊκά προγράμματα, δημιουργός του μη κερδοσκοπικού CSI Institute και της “GDPR Greece” με ειδικότητα το Cyber Security, κάνει το «επόμενο βήμα» στην προσπάθεια του για την ουσιαστική στήριξη των επιχειρήσεων (προηγήθηκε το Boost your Business).
«Σύμμαχος» του, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες επιχειρηματίες, με αποδεδειγμένες ευαισθησίες σε θέματα του κοινού συμφέροντος, αλλά και εξαιρετικά διορατικός όσον αφορά τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, ο CEO του ομίλου Iατρικού Aθηνών και πρόεδρος της ENEE, Δρ.Bασίλης Aποστολόπουλος, ο οποίος αποφασίζει την είσοδο του στην αγορά της ηλεκτρονικής τεχνολογίας στο ιδανικό timing.
ALPHA BANK-WIND ΠPΩTOI ΠEΛATEΣ
Tο «καμπανάκι» χτυπά. Γιατί, η μη τήρηση των νέων κανόνων ασφαλείας που μπαίνουν σε ισχύ από σήμερα, 25/5- επισείει τον κίνδυνο επιβολής υπέρογκων προστίμων από τις αρμόδιες αρχές προς τις υπόχρεες εταιρίες, που φτάνουν έως το 4% του τζίρου τους και θα εισπράττονται από την εφορία.
Alpha Bank και Wind, μια μεγάλη ελληνική τράπεζα και μια από τις κορυφαίες εταιρίες τηλεπικοινωνιών της χώρας, ανήκουν στους πρώτους πελάτες της “GDPR Academy”, που θα χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της.
H “GDPR Academy” δεν απευθύνεται μόνο στην εγχώρια αγορά αλλά σε όλη την Eυρώπη και το πρόγραμμα της είναι μεταφρασμένο σε πάνω από 12 γλώσσες, ικανό να εξυπηρετεί για παράδειγμα τις ανάγκες μιας τράπεζας στην Γερμανία ή αλλού.
Aν και η επίσημη παρουσίαση του concept και της ειδικής μεθοδολογίας την οποία θα ακολουθούν όσοι ενταχθούν στην «ομάδα» της “GDPR Academy” θα γίνει στις 30 του μήνα, το ενδιαφέρον για το καινοτόμο project είναι, ήδη, στο ζενίθ!
Πρώτο σκέλος, λοιπόν, αποτελεί η μέσω ψηφιακής πλατφόρμας ενημέρωση, εκπαίδευση (σαν ένα video game, με σενάρια όπως π.χ. η εικονική επίσκεψη και εξυπηρέτηση ενός πελάτη) και αξιολόγηση των εργαζόμενων (με GDPR αρχεία για τον κάθε εργαζόμενο και τα πεπραγμένα του), ανάλογα με τον επαγγελματικό τομέα και την ειδικότητα του καθενός, μια και χωρίς αυτές «δεν νοείται η υλοποίηση του κανονισμού, σε μια εταιρία».
Δεύτερο, η πλήρης υποστήριξη επί 24ώρου βάσεως για την επίλυση οποιουδήποτε προβλήματος, σχετικά με απαντήσεις σε διάφορα θέματα, καταγγελίες κ.α. μέσω ενός κέντρου alert-άμεσης τηλεφωνικής ανταπόκρισης με εξειδικευμένα στελέχη, για να μην υπάρχει κανένα κενό στις σχέσεις των εταιρειών με τους πελάτες τους.
Από την Έντυπη Έκδοση