Η Xiaomi διατήρησε την τρίτη θέση στην παγκόσμια αγορά, την οποία κατέχει από το τρίτο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με τις αναλύσεις των Canalys, IDC και Strategy Analytics για την αγορά των smartphones για το πρώτο τρίμηνο του 2021, ενώ στην Ελλάδα, διατήρησε τη δεύτερη θέση, σημειώνοντας ρυθμό ανάπτυξης +51%.
Κατέγραψε τις καλύτερες επιδόσεις στην ιστορία της
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Canalys Smartphone Market Pulse: Q1 2021, η Xiaomi κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα τριμήνου στην ιστορία της, με ανάπτυξη 62% και διανομή 49 εκατομμυρίων τεμαχίων. Μεταξύ των 5 μεγαλύτερων εταιρειών smartphones, η Xiaomi είχε την καλύτερη ανάπτυξη έτος-προς-έτος σε διανομές εντός του πρώτου τριμήνου του 2021.
Η ίδια έρευνα έδειξε ότι η διαφορά μεταξύ του μεριδίου αγοράς της Xiaomi (14%) και της δεύτερης εταιρείας παγκοσμίως (15%) ανέρχεται στο 1%.
Σύμφωνα με την Canalys, η Xiaomi κατατάσσεται δεύτερη στην Ευρωπαϊκή αγορά για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Στην Κεντρική-Ανατολική Ευρώπη, η Xiaomi διατήρησε τη πρώτη θέση, με ετήσια ανάπτυξη +82% και 32% μερίδιο της αγοράς.