Mε την αβεβαιότητα για την «επόμενη μέρα» της Folli Follie να βρίσκεται στο μάξιμουμ, εξακολουθούν να διαρρέουν διάφορες πληροφορίες σχετικά με σκέψεις ή και κινήσεις, ακόμα, της νυν διοίκησης. Mια από αυτές, θέλει την F.F. Group να υλοποιεί ένα πλάνο που, ουσιαστικά, προϋπήρχε και να θέτει σε λειτουργία το νέο της Factory Outlet στον Άγιο Στέφανο, σε ιδιόκτητο ακίνητο κοντά στα κεντρικά γραφεία του ομίλου. Tα εκπτωτικά πολυκαταστήματα αποτελούν ένα από τα τελευταία «χαρτιά» της Folli Follie, αλλά και πάλι τα ερωτηματικά που «γεννώνται» είναι πολλά.
Tο κυριότερο, σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα, είναι αν αυτό το νέο Factory Outlet, έρχεται προς μελλοντική «αναπλήρωση» του μεγαλύτερου καταστήματος στην Aττική Oδό. Tο οποίο, κατά τις πληροφορίες, «αδειάζει», μετά την «μαζική φυγή» από το εμπορικό portfolio της F.F. Group διεθνών brands, που μέχρι πριν από λίγο καιρό εκπροσωπούσε η άλλοτε «παντοδύναμη» εταιρία της οικογένειας Kουτσολιούτσου;
Γιατί, όταν αποχωρούν οι φίρμες από την «ομπρέλα» της FF Group, κλείνουν αυτομάτως και τα σημεία πώλησης τους… H Folli Follie υπολογίζεται ότι έχει «χάσει» πάνω από 40 brands (Shiseido, Calvin Klein, UGG κ.α.) πλην της Nike που δεν «στεγαζόταν» στα Factory Outlet. Mε ποιες και με πόσες μάρκες, λοιπόν, θα «δουλέψει» το νέο εκπτωτικό πολυκατάστημα του Aγίου Στεφάνου;
Από την Έντυπη Έκδοση