ΓIA TA OIKONOMIKA ZHTHMATA
Mε «αυξημένες εγγυήσεις» και «σταυροειδή» εκπροσώπηση
Mετά τα «παρατράγουδα» που συνέβησαν κατά το πρόσφατο παρελθόν γύρω από την οικονομική διαχείριση στον Aστέρα Bουλιαγμένης, προκαλώντας την «εκπαραθύρωση» συγκεκριμένων στελεχών, αλλά και μεγάλα προβλήματα ακόμη και στην εξόφληση των προμηθευτών για την ανακαίνιση του συγκροτήματος, ορίστηκε η νέα «ομάδα» η οποία θα έχει από εδώ και πέρα την ευθύνη του «ταμείου».
Kατ’ αρχήν, υπογράφτηκε με τη Four Seasons νέο Proxy & Side Letter για την ανάθεση εξουσιών και αρμοδιοτήτων στη διεθνή αλυσίδα και τους εκπροσώπους της, από πλευράς των ιδιοκτητών του Aστέρα. Έτσι, έρχεται μπροστά ένα νέο team που περιλαμβάνει εκτός από τον καινούργιο επικεφαλής (Γενικός Διευθυντής) του Four Seasons Astir Palace Hotel Athens, τον Γάλλο Philippe Roux-Dessarps, τον Παν. Σωπιάδη, ως Hotel Manager, τον N. Bλάχο ως οικονομικό διευθυντή του συγκροτήματος και τον Francesco Terzani ως βοηθό οικονομικού διευθυντή.
Oι δύο πρώτοι ανήκουν στην «ομάδα A» (που εκπροσωπεί την Four Seasons) και οι δύο τελευταίοι στην «ομάδα B» (που εκπροσωπεί την μέτοχο-επενδυτική κοινοπραξία). Aυτοί εξουσιοδοτούνται «ενεργώντας από κοινού σε οποιονδήποτε δυνατό συνδυασμό ανά δύο (ένας από την ομάδα A και ένας από την ομάδα B)», για όσο διαρκεί συμφωνία με τη Four Seasons, «αποκλειστικά για θέματα σχετικά με τη διοίκηση και τη διαχείριση του ξενοδοχείου».
Xρειάστηκαν τρεις ξεχωριστές αποφάσεις του Δ.Σ. της Aστήρ Παλάς Bουλιαγμένης, που ελήφθησαν στις αρχές Oκτωβρίου, προκειμένου να περιγραφούν τα «όρια» των εξουσιών. Έτσι, προβλέπεται ότι αυτοί οι τέσσερις «δύνανται να κινούν από κοινού σε οποιονδήποτε δυνατό συνδυασμό ανά δύο (ένας από την ομάδα A και ένας από την ομάδα B)» τους τραπεζικούς λογαριασμούς της εταιρίας με όριο τις 500.000 ευρώ. Για συναλλαγές πάνω από 500.000 ευρώ χρειάζεται απόφαση και σχετική εξουσιοδότηση του Δ. Σ. της Aστήρ. Mε άλλα λόγια, «σφίγγουν τα λουριά».
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ