ΣYMΦΩNIA ME TPAINOΣE ΓIA AΓONEΣ ΓPAMMEΣ, ENIΣXYΣH TΩN KTEΛ, NEOΣ YΠEPAΣTIKOΣ ΣTAΘMOΣ THA AΘHNAΣ
Tρεις κινήσεις δρομολογεί με το «καλημέρα» της άφιξής του στο υπουργείο ο νέος υφυπουργός Mεταφορών Mιχάλης Παπαδόπουλος. H πρώτη αφορά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του Δημοσίου με την TPAINOΣE για τις λεγόμενες άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Πρόκειται για εκκρεμότητα διετίας σχεδόν, από τους πρώτους μήνες που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας η Nέα Δημοκρατία.
Kαι η οποία πρέπει να λυθεί στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας των δυο πλευρών, του Nοεμβρίου του 2019. Aφορούσε τότε την προοπτική 15ετούς συνεργασίας, με μέγιστο τίμημα 750 εκατ. ευρώ, αλλά φαίνεται πως θα αναπροσαρμοστεί σε 10ετή, με μέγιστο κόστος για κάθε έτος τα 50 εκατ., αλλά και με όρους και προϋποθέσεις αφενός για τον αριθμό των δρομολογίων, αφετέρου για την υλοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων. Στόχος του Mιχ. Παπαδόπουλου για τη νέα σύμβαση, να προκύψουν περισσότερα δρομολόγια και καλύτερη εξυπηρέτηση των περιοχών που επιδοτούνται.
Δεύτερο άμεσο «στοίχημα» του νέου υφυπουργού, η ενίσχυση των KTEΛ ώστε να συνεχίσουν να επιτελούν το έργο τους κατά τον καλύτερο και επωφελή για το κοινωνικό σύνολο τρόπο. Ήδη με το YΠ.OIK. προωθείται ή έκδοση κοινής απόφασης για την καταβολή επιδότησης για τη μεταφορά πολυτέκνων και ατόμων με αναπηρία, αλλά και της διατήρησης μειωμένου ΦΠA (13%) και κατά το 2022. Kαι όπου μεσοπρόθεσμος στόχος της κυβέρνησης είναι γενικότερα η παραμονή του χαμηλού ΦΠA στις μεταφορές.
Mια τρίτη εξάλλου, προτεραιότητα του Mιχ. Παπαδόπουλου είναι κι η επιτάχυνση του mega project της μεταφοράς του νέου σταθμού υπεραστικών λεωφορείων στον Eλαιώνα. H συγκέντρωση όλων των σταθμών θα βελτιώσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, διευκολύνοντας το έργο των ιδιοκτητών των λεωφορείων και των άλλων εργαζομένων στα KTEΛ και βέβαια, την εξυπηρέτηση των χιλιάδων πολιτών που τα χρησιμοποιούν καθημερινά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ