«Η Ελλάδα, ένας ελκυστικός και αυθεντικός τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους», είναι το πνεύμα που κυριαρχεί στο ελληνικό περίπτερο του ΕΟΤ, με το οποίο συμμετέχει η χώρα, στην Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Παρίσι (21- 23 Σεπτ).
Η ελληνική παρουσία είναι ιδιαίτερα δυναμική φέτος, με τη συμμετοχή 20 συνεκθετών, στο αρκετά ευρύ Περίπτερο των 120τμ (4 περιφέρειες και Δήμοι και 16 τουριστικές επιχειρήσεις), ενώ, ενισχύθηκε και από την δραστηριότητα της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, η οποία είχε ένα πλούσιο πρόγραμμα επαφών με εκπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων, tour operators, αεροπορικές εταιρείες κ.α, ενώ το ελληνικό Περίπτερο επισκέφθηκε και ο Ματίας Φεκλ, ο Γάλλος ομόλογος της υπουργού.
Με το σκεπτικό μιας καλύτερης γνωριμίας και ανάπτυξης των προσωπικών σχέσεων με συνεργάτες και παράγοντες, ο ΕΟΤ Παρισίων οργάνωσε χθες το βράδυ ειδική εκδήλωση στους χώρους της ελληνικής πρεσβείας.
«Στόχευσή μας είναι», εξήγησε η υπουργός στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, «να δημιουργήσουμε νέες επαφές και γνωριμίες και να δεθούμε με τους συνεργάτες και φίλους μας. Να παύσουν να είναι απρόσωπες οι σχέσεις. Θέλω να το κάνω σε όλες τις εκθέσεις, σε έναν ελληνικό χώρο, όπως οι πρεσβείες και ανάλογα με την κουλτούρα της κάθε χώρας».
Στη χθεσινή εκδήλωση στο Παρίσι, υπήρξε μια πλατιά γκάμα προσκεκλημένων οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη διεθνούς φήμης Ελληνίδα σοπράνο, Αναστασία Ζαννή.
Κάνοντας μια σύντομη αποτίμηση των έως τα τώρα αποτελεσμάτων του τουρισμού για το 2016 και για το πως βλέπει την επόμενη διετία, η υπουργός εξήγησε:
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι γιατί η στρατηγική που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε το 2015 και η οποία άρχισε να δίνει τους καρπούς της το 2016.
Ένας βασικός άξονας ήταν η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Κάναμε το πιλοτικό πρόγραμμα και ανοίξαμε τη φετινή περίοδο από 7 Απριλίου έως τέλος Νοεμβρίου.
Για πρώτη φορά, οι μήνες Σεπτέμβριος, Οκτώβριος και Νοέμβριος του 2016, αναμένεται να είναι εξαιρετικοί.
Η νέα μας στρατηγική ήταν πολύ συγκεκριμένη, πείσαμε για το άνοιγμα των νέων προορισμών, με κατ’ ευθείαν πτήσεις σε νησιά ή σε άλλες πόλεις, εκτός της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, μας εμπιστεύτηκαν παρ’ ότι ήταν επαγγελματικά ρίσκα για τους επιχειρηματίες, είδαν όμως ότι τους καθοδηγήσαμε σωστά και έχουμε επιτυχία.
Όλα αυτά κτίζουν μια εμπιστοσύνη, μια συνέπεια, μια αξιοπιστία. Και η αξιοπιστία στον τουρισμό είναι πολύ σημαντική, υπογράμμισε.