Η Carrefour, η μεγαλύτερη εταιρία λιανικής της Γαλλίας, ανακοίνωσε σήμερα μια αύξηση στα έσοδα του πρώτου τριμήνου, καθώς η ανάπτυξη στην νότια Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική αντιστάθμισε μια πτώση στην Κίνα.
Τα έσοδα άγγιξαν τα 20,1 δισ. ευρώ, έναντι μια μέσης εκτίμησης για 20 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις like-for-like εμφάνισαν αύξηση 3,1%, μεταδίδει το Bloomberg.
Η εταιρία προσπαθεί να αντιμετωπίσει μια πτώση στην Κίνα, αλλά και να μειώσει τις απώλειες από τα καταστήματα Dia στη Γαλλία, τη μεγαλύτερη αγορά της. Η ανάπτυξη ήταν ισχυρότερη στη Λατινική Αμερική, όπου οι πωλήσεις like-for-like στη Βραζιλία αυξήθηκαν κατά 9,9% ξεπερνώντας τις προσδοκίες.
Παράλληλα, η Ισπανία και η Ιταλία τόνωσαν την ανάπτυξη στην Ευρώπη. Και οι δύο αγορές ξεπέρασαν τις προσδοκίες. Οι πωλήσεις στα πιο μεγάλα γαλλικά καταστήματα έπεσαν κατά 0,6% και η Κίνα έπεσε 8,4%.