Αυξήθηκαν κατα 27% τα έσοδα της Xiaomi το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο σε σχέση με πέρυσι, στα 43,8 δισ. γιουάν (6,3 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 42,109 δισ. γιουάν σε μια έρευνα της Refinitiv.
Η Xiaomi αποκομίζει τα περισσότερα έσοδα από την πώληση ακουστικών, αλλά σημαντικό μέρος των εσόδων έρχεται και από την πώληση διαφημίσεων στο διαδίκτυο και άλλων τύπων καταναλωτικού hardware – μια προσέγγιση την οποία περιέγραψε ως επιχειρηματικό μοντέλο «τρίαθλο» όταν εισήχθη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 2018. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 2,1 δισ. γιουάν, έναντι 1,7 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.