Δύο από τα βασικά αίτια για την παρακμή της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης του Περάματος, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Εργοληπτών Αμοβολών είναι η απουσία κεντρικής ναυπηγοεπισκευαστικής πολιτικής και το υψηλό κόστος σε σχέση με τις γειτονικές χώρες.
Η Ένωση δήλωσε χαρακτηριστικά πως η μια από τις δύο πλωτές δεξαμενές χρεώνει τους πελάτες της το υπέρογκο ποσό των 10.000 δολαρίων την ημέρα, την ίδια στιγμή που η αντίστοιχη στην Χαλκίδα χρεώνει 1.650 δολάρια ημερησίως.
Επιπλέον, τα πλοία της ακτοπλοΐας πηγαίνουν για επισκευές σε γειτονικές χώρες.
Ο εμπορικός τομέας των ναυπηγείων Σκαραμαγκά παραμένει κλειστός εδώ και 14 μήνες, ενώ αβέβαιο είναι το μέλλον των Ναυπηγείων Ελευσίνας που έχουν ενταχθεί στον πτωχευτικό κώδικα.
Οι βιοτέχνες στην επισκευαστική ζώνη του Περάματος απευθύνουν έκκληση στο συνδικάτο για τριετή εργασιακή ειρήνη, ώστε να ανακάμψουν οι επιχειρήσεις και να σωθούν οι θέσεις εργασίας.