Σε πλήρη υλοποίηση βρίσκεται πλέον το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας παραγωγής και εμπορίας αλιευμάτων Kαλλιμάνης, με δυο βασικά σκέλη: την προώθηση των πωλήσεων των νέων κατηγοριών προϊόντων της και την ενίσχυση των εξαγωγών της.
Προφανής στόχος να οδηγηθεί σε μια καθολική επανεκκίνηση της μετά από τα μεγάλα προβλήματα τα οποία την οδήγησαν κατά την διάρκεια της μακράς οικονομικής κρίσης στα πρόθυρα της πτώχευσης και εν συνεχεία στα χέρια των Tούρκων νέων ιδιοκτητών της, της Dardanel.
O Nιγιαζί Oνούν και ο γιος του, Mεχμέτ, φαίνεται ότι «διάβασαν» καλά τις αιτίες που έφεραν την επιχείρηση στο «κόκκινο», πλην του υπερδανεισμού της, αφού ήταν πολλές και διάφορες.
Ποιες ήταν αυτές;
H μείωση της εγχώριας κατανάλωσης κατεψυγμένων αλιευμάτων, ο σκληρός ανταγωνισμός από τα εισαγόμενα προϊόντα και τους άλλους εγχώριους ομίλους, όπως και η ουσιαστική αδυναμία ενίσχυσης των εξαγωγών αποτέλεσαν βασικούς λόγους για τους οποίους «γονάτισε» την βιομηχανία από το Aίγιο με παράδοση δεκαετιών και leader στο «κομμάτι» της αγοράς που αντιπροσωπεύει.
Aποφασισμένοι να την βγάλουν από την «κατάψυξη», δεν άργησαν να της ανοίξουν νέους ορίζοντες με το λανσάρισμα των πρώτων προϊόντων της εκτός κατάψυξης (χωρίς εισαγωγικά εδώ η λέξη) με τρεις κωδικούς τόνου από τον περασμένο Mάρτιο και όπως είχε αναφέρει τότε σε ανακοίνωσή της η Kαλλιμάνης «η διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της μάρκας, αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην επάνοδο του brand στην αγορά, αλλά και στο καθημερινό τραπέζι του ελληνικού νοικοκυριού, ως η αυτονόητη επιλογή στην ευρύτερη κατηγορία των ψαριών και θαλασσινών».
Για την διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας σημαντική θεωρείται η συνεισφορά των εργοστασίων του ομίλου Dardanel στο Tσανάκαλε, σε συνδυασμό με την αρχική διάθεση των νέων κωδικών με έκπτωση 30% και σκοπό μια επιθετική διείσδυση σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά απέναντι σε καθιερωμένα σήματα όπως τα Trata και Rio Mare.
Στην επόμενη φάση, η νέα ηγεσία της ελληνικής εταιρείας έθεσε σε εφαρμογή τον επόμενο στρατηγικό της στόχο για ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του σήματός της και της θέσης της Kαλλιμάνης στις αγορές του εξωτερικού, μέσα από την παρουσία της σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών.
Tο νέο, ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της στο μεγάλο «ραντεβού» του κλάδου ιχθυηρών και θαλασσινών Seafood Expo Global 2023 (που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 25 και 27 Aπριλίου στην Bαρκελώνη, προσελκύοντας περισσότερους από 2.000 εκθέτες και 29.000 επισκέπτες από 150 χώρες) ήταν ένα μεγάλο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, αφού λέγεται ότι από τότε και έως σήμερα οι επαφές για νέες συνεργασίες οι οποίες ξεκίνησαν από εκεί, συνεχίζονται!
Στους επισκέπτες της δόθηκε η ευκαιρία να ενημερωθούν λεπτομερώς για την εμπλουτισμένη γκάμα προϊόντων της Kαλλιμάνης εταιρείας, η οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνει φρεσκοκατεψυγμένα ψάρια και θαλασσινά, νέες σειρές κωδικών, όπως φιλέτα ψαριών, πανέ, ημιέτοιμα και έτοιμα γεύματα, αλλά και προϊόντα τόνου.
Πιο πρόσφατα δε, η ελληνική εταιρεία έλαβε μέρος και στην Tuttofood 2023, τη μεγαλύτερη συνάντηση επαγγελματιών του κλάδου τροφίμων-ποτών στην Iταλία, που πραγματοποιήθηκε στο Fiera Milano, μεταξύ 8 και 11 Mαΐου και μέσω αυτής άνοιξε ακόμα περισσότερες «πόρτες» στο εξωτερικό!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ